Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie
DYREKTOR DEPARTEMENTU SPRZEDAŻY

DYREKTOR DEPARTEMENTU SPRZEDAŻY

OXYCOM S.A.
dolnośląskie, Bielany Wrocławskie
praca stacjonarna
4926 dni temu

OXYCOM S.A. to obecnie jedna z najbardziej innowacyjnych firm z sektora nowych technologii i komunikacji, posiadająca bogate portfolio nowoczesnych usług teleinformatycznych.

Do naszego biura w Bielanach Wrocławskich poszukujemy pracownika na stanowisko:


DYREKTOR DEPARTEMENTU SPRZEDAŻY

Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie

Zadania:
  • nadzór oraz odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych firmy,
  • udział w tworzeniu i implementacja polityki handlowej firmy,
  • efektywne zarządzanie podległym zespołem,
  • reprezentowanie firmy oraz kreowanie pożądanego wizerunku,
  • przygotowanie i wdrażanie strategii sprzedaży produktów oraz usług,
  • inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
  • rozwój kanałów sprzedaży,
  • współtworzenie budżetu oraz odpowiedzialność za realizację budżetu dedykowanego działaniom
    pro sprzedażowym,
  • monitorowanie sytuacji na rynku branży teleinformatycznej oraz działań konkurencji,
  • negocjowanie kontraktów handlowych z kluczowymi partnerami,
  • dbanie o utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
  • terminowe, regularne raportowanie bezpośrednio do Zarządu spółki,
Wymagania:
  • kilkuletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w firmach o profilu telekomunikacyjnym
    oraz IT
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji, motywowania podległych pracowników oraz
    delegowania i egzekwowania zadań
  • wiedza z zakresu zagadnień prawnych dotyczących usług telekomunikacyjnych,
  • wysokie umiejętności w zakresie analizowania i prognozowania tendencji rynkowych,
  • wysoka aktywność działania i szybkiego podejmowania decyzji,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i realizacji polityki handlowej,
  • umiejętności analityczne, nienaganna kultura osobista,
  • wykształcenie wyższe magisterskie (MBA będzie dodatkowym atutem; preferowane kierunki: IT,
    telekomunikacja, ekonomia),
  • odporność na stres i pracę pod presją czasu,
  • mile widziane doświadczenie we wprowadzaniu nowej marki na rynek,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodą komunikację
  • prawo jazdy kategorii B,
  • znajomość pakietu MS Office oraz narzędzi IT wspierających sprzedaż (CRM),
  • niekaralność.
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • wsparcie w realizowanych projektach,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w zespole fachowców.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)