PKP Informatyka to dostawca nowoczesnych usług IT dla sektora transportu. W swojej ofercie posiadamy systemy wspomagające przewozy pasażerskie i towarowe, systemy finansowo-księgowe, kadrowe i wiele innych ułatwiających sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem. W ramach współpracy międzynarodowej PKP Informatyka reprezentuje PKP S.A. w zakresie problematyki IT, zapewniając integrację informatyczną spółek Grupy PKP z systemami europejskimi.
PKP Informatyka poszukuje kandydata na stanowisko:
PKP Informatyka poszukuje kandydata na stanowisko:
Dyrektor Departamentu Zarządzania Portfelem Projektów
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Odpowiedzialność za procesy:
- Zarządzanie portfelem projektów głownie z obszaru IT
- Zarządzanie zespołem PM-ów
- Zarządzania jakością, ryzykiem i zasobami w projektach
- Kształtowanie relacji ze strategicznymi Klientami
- Odpowiedzialność za budżet projektów
- Kompletowanie, ocenianie, priorytetyzacja i rekomendowanie wyboru inicjatyw i projektów do ich realizacji
- Monitorowanie, optymalizacja i raportowanie realizacji portfela oraz zarządzanie osiąganiem korzyści
- Współpraca przy pozyskiwaniu dofinansowania dla wybranych przedsięwzięć (projektów)
- Zarządzanie zespołem testów
- Zarządzanie Biurem Projektów
- Zarządzania zdolnością organizacji (klienta) do przechodzenia zamian
Wymagania:
- Min. 5 lat praktyki w zarządzaniu projektami i programami IT
- Doświadczenie w kierowaniu grupą kierowników projektów i programistów pracujących w ramach podległego zespołu
- Doświadczenie w budowaniu organizacji zapewniającej wysoką jakość dostarczanych projektów poprzez zdefiniowanie i wprowadzenie odpowiedniego modelu pracy (zorientowanej na potrzeby klienta)
- Doświadczenie zarządzaniu projektami IT w szczególności:
- w zakresie zarządzania: budżetem, zakresem, harmonogramem oraz zasobami projektu
- identyfikowaniem szans biznesowych polegających na dostarczaniu Klientowi dodatkowych wartości (funkcji, zakresu)
- budowaniu zadowolenia klienta
- Doświadczenie w zarządzaniu portfelem projektów: kontrola kosztów, prognoz, celów projektów, tworzenie nowych inicjatyw
- Znajomość narzędzi informatycznych wspomagających prace PM, portfelów projektów
- Umiejętność współpracy z zespołami zadaniowymi
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Certyfikaty dokumentujące doświadczenie w zarządzaniu projektami (Prince2 MSP/ PMP) lub równoległe
- Certyfikaty dokumentujące znajomość podstaw działania nowoczesnej organizacji dostarczającej usługi IT
- Zarządzanie dużymi budżetami projektowymi (wartość min. 15 mln)
- Zdolności komunikacyjne
- Umiejętność efektywnej pracy w stresie
Oferujemy:
- Ambitne wyzwania
- Ciekawą pracę w relacjach z Klientem
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w profesjonalnym zespole
- Współtworzenie sukcesu nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy
- Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych w tym prywatna opieka medyczna