Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Dyrektor Departamentu ds. Klientów Indywidualnych Mazowieckie
Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta Indywidualnego (B2C)

Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta Indywidualnego (B2C)

AVC Polska Sp. z o. o.
mazowieckie, Warszawa, Al. Krakowska 4/6
praca stacjonarna
3670 dni temu

Ogłoszenie numer: 547702, z dnia 2014-11-05

AVC Polska Sp z o. o., dynamicznie rozwijająca się na polskim rynku firma z branży usług IT/Telecom/Digital Media, polska filia brytyjskiej AVC Group aktualnie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:

Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta Indywidualnego (B2C)

Miejsce pracy: mazowieckie, Warszawa, Al. Krakowska 4/6

Nr Ref.: DDOKI/W/10/2014

 

Opis stanowiska

Prowadzenie strategii handlowej firmy:

  • pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi i kluczowymi klientami
  • podejmowanie decyzji uwzględniających sytuację rynkową i zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
  • opracowywanie budżetu i zarządzanie działem handlowym
  • prognoza wyników sprzedaży dla istniejących i nowych produktów
  • odpowiedzialność za wynik finansowy procesów sprzedaży
  • koordynacja i stała kontrola realizacji działań handlowych podległego zespołu
  • przeprowadzanie skutecznych prezentacji i negocjacji handlowych
  • prowadzenie działań udoskonalających parametry procesów sprzedaży i strategii Biura Obsługi Klienta
  • monitorowanie i analiza działań konkurencji
  • sporządzanie umów i dokumentacji na przetargi
  • tworzenie procedur i strategii w kanale sprzedaży bezpośredniej oraz wdrażanie ich do realizacji
  • proponowanie działań marketingowych i nadzór nad ich realizacją

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, marketingowe, handlowe)
  • minimum 3 letnie doświadczenie w sprzedaży z zakresu B2B & B2C oraz w pracy w dziale handlowym lub na podobnym stanowisku kierowniczym
  • bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne
  • bardzo dobra znajomość procesów obsługi klienta
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office (Exel)
  • znajomość systemów klasy ERP/MRP (CRM, Zakupy, Sprzedaż)
  • doświadczenie w zakresie sprzedaży rozwiązań telekomunikacyjnych lub informatycznych
  • znajomość specyfiki rynku telekomunikacyjnego
  • udział w opracowywaniu planów sprzedaży oraz ich realizacja
  • umiejętności w zakresie analizowania i raportowania danych
  • gotowość do wyjazdów służbowych (prawo jazdy kat. B)

Oferujemy

  • ciekawą, zróżnicowaną pracę z możliwością zdobywania nowych doświadczeń
  • przyjazną atmosferę pracy
  • stabilne warunki
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.