Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej SA
Jesteśmy pierwszym, największym i najbardziej rozpoznawalnym biurem informacji gospodarczej. Udało nam się zbudować silną markę, cieszącą się zaufaniem klientów oraz zdobyć i utrzymać pozycję lidera na rynku.
W związku z dynamicznym rozwojem spółek z Grupy Kaczmarski, poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Departamentu Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- współtworzenie i realizacja strategii Departamentu Klienta Strategicznego zgodnie z polityką firmy (klienci biznesowi, B2B),
- zarządzanie podległym zespołem według najwyższych standardów,
- zapewnienie najwyższej jakości sprzedaży i obsługi kluczowych klientów za pomocą nowoczesnych metod zarządzania,
- utrzymywanie bezpośrednich kontaktów biznesowych z klientami (spotkania strategiczne z Zarządem),
- monitorowanie i analiza efektywności procesów sprzedaży i obsługi klienta,
- doskonalenie standardów oraz optymalizacja efektywności finansowej procesów dotyczących kluczowych klientów,
- udział w opracowywaniu, wdrażaniu oraz doskonaleniu nowych produktów i procesów,
- analiza i monitorowanie firm konkurencyjnych w branży,
- odpowiedzialność za realizację budżetu oraz optymalizację kosztów działu,
- efektywna współpraca z pozostałymi działami w celu realizacji celów strategicznych firmy,
- raportowanie do Zarządu zgodnie z ustalonymi zasadami.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (finanse, ekonomia, marketing, zarządzanie),
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w organizacji zatrudniającej minimum 1000 osób (mile widziana branża finansowa),
- wysokie umiejętności managerskie, w tym skuteczne motywowanie podległego zespołu oraz egzekwowanie wyznaczanych zadań,
- ugruntowane doświadczenie w zarządzaniu zespołami (min. 20 osób),
- biegła znajomość procesów z obszaru sprzedaży i obsługi klienta, łatwość w nawiązywaniu oraz utrzymywaniu długofalowych relacji biznesowych z klientami kluczowymi,
- zdolność planowania strategicznego, analitycznego myślenia, pewność w podejmowaniu decyzji oraz zaangażowanie i inicjatywa w udoskonalaniu procesów biznesowych,
- kreatywność, konsekwencja w wykonywaniu zadań, zaangażowanie oraz umiejętność ustalania priorytetów,
- profesjonalizm w zakresie współpracy z kadrą zarządzającą,
- umiejętność sprawnego zarządzania budżetem,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2),
- biegłość w posługiwaniu się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel i Power Point),
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych wyjazdów.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność w ramach uzgodnionej strategii i możliwość realizacji innowacyjnych projektów,
- atrakcyjne warunki pracy (benefity, możliwość wyboru formy współpracy, narzędzia: samochód, laptop, telefon),
- pakiet szkoleń biznesowych.