Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Departamentu Klienta Strategicznego

Krajowy Rejestr Długów
Wrocław
praca stacjonarna
3233 dni temu

Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej SA

 

Jesteśmy pierwszym, największym i najbardziej rozpoznawalnym biurem informacji gospodarczej. Udało nam się zbudować silną markę, cieszącą się zaufaniem klientów oraz zdobyć i utrzymać pozycję lidera na rynku.

 

W związku z dynamicznym rozwojem spółek z Grupy Kaczmarski, poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:


Dyrektor Departamentu Klienta Strategicznego

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:
  • współtworzenie i realizacja strategii Departamentu Klienta Strategicznego zgodnie z polityką firmy (klienci biznesowi, B2B),
  • zarządzanie podległym zespołem według najwyższych standardów,
  • zapewnienie najwyższej jakości sprzedaży i obsługi kluczowych klientów za pomocą nowoczesnych metod zarządzania,
  • utrzymywanie bezpośrednich kontaktów biznesowych z klientami (spotkania strategiczne z Zarządem),
  • monitorowanie i analiza efektywności procesów sprzedaży i obsługi klienta,
  • doskonalenie standardów oraz optymalizacja efektywności finansowej procesów dotyczących kluczowych klientów,
  • udział w opracowywaniu, wdrażaniu oraz doskonaleniu nowych produktów i procesów,
  • analiza i monitorowanie firm konkurencyjnych w branży,
  • odpowiedzialność za realizację budżetu oraz optymalizację kosztów działu,
  • efektywna współpraca z pozostałymi działami w celu realizacji celów strategicznych firmy,
  • raportowanie do Zarządu zgodnie z ustalonymi zasadami.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (finanse, ekonomia, marketing, zarządzanie),
  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w organizacji zatrudniającej minimum 1000 osób (mile widziana branża finansowa),
  • wysokie umiejętności managerskie, w tym skuteczne motywowanie podległego zespołu oraz egzekwowanie wyznaczanych zadań,
  • ugruntowane doświadczenie w zarządzaniu zespołami (min. 20 osób),
  • biegła znajomość procesów z obszaru sprzedaży i obsługi klienta, łatwość w nawiązywaniu oraz utrzymywaniu długofalowych relacji biznesowych z klientami kluczowymi,
  • zdolność planowania strategicznego, analitycznego myślenia, pewność w podejmowaniu decyzji oraz zaangażowanie i inicjatywa w udoskonalaniu procesów biznesowych,
  • kreatywność, konsekwencja w wykonywaniu zadań, zaangażowanie oraz umiejętność ustalania priorytetów,
  • profesjonalizm w zakresie współpracy z kadrą zarządzającą,
  • umiejętność sprawnego zarządzania budżetem,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2),
  • biegłość w posługiwaniu się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel i Power Point),
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych wyjazdów.
Oferujemy:
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • dużą samodzielność w ramach uzgodnionej strategii i możliwość realizacji innowacyjnych projektów,
  • atrakcyjne warunki pracy (benefity, możliwość wyboru formy współpracy, narzędzia: samochód, laptop, telefon),
  • pakiet szkoleń biznesowych.



Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przechowywanie swojej aplikacji w bazie CV KRD proszę dołączyć do dokumentów zgłoszeniowych poniższą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez KRD BIG SA dla potrzeb przyszłych rekrutacji oraz przesyłania informacji dotyczących aktualnych ofert pracy zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 r. Nr 133, poz. 883. z późn. zm.). Administratorem danych osobowych jest Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej SA, ul. Armii Ludowej 21, 51-214 Wrocław. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jestem świadoma/świadomy, że przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych i możliwość ich poprawiania oraz wniesienia w dowolnym czasie sprzeciwu co do dalszego ich przetwarzania”.