IT CONNECT to firma stworzona dla ludzi młodych, dynamicznych, realizujących się w codziennej pracy. Na bieżąco dysponujemy najciekawszymi propozycjami pracy w dziedzinie IT i technik, a nasi pracownicy pracują z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce. Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak również studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów IT. Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć samorealizacji. U nas będziesz realizować swoje marzenia!!
(zastępstwo 2.m-ce)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie Departamentem, w skład którego wchodzą następujące komórki:
- Dział Analiz Biznesowych Aplikacji,
- Dział Rozwoju Systemów Klasy ERP,
- Dział Rozwoju Systemów Wsparcia Zarządzania,
- Dział Rozwoju Systemów Obsługi Sprzedaży i Klienta.
Do obszarów odpowiedzialności tej osoby należeć też będą obszary innych zadań Departamentu:
- zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za rozwój Systemów ERP (w tym SAP), Systemów Obsługi Sprzedaży i Klienta, Systemów Wsparcia Zarządzania, Systemów Obiegu Dokumentów
- analiza wymagań biznesowych klientów spółki, przełożenie ich na koncepcje rozwiązań informatycznych
- rozwój portfela aplikacji informatycznych z obszaru Systemów ERP, Systemów Obsługi Sprzedaży i Klienta, Systemów Wsparcia Zarządzania, Systemów Obiegu Dokumentów
- planowanie i realizacja projektów informatycznych oraz zmian zgodnie z światowymi standardami
- nadzór nas przekazaniem do eksploatacji wypracowanych rozwiązań informatycznych
- zapewnienie zgodności projektowanych rozwiązań z architekturą IT
- utrzymywanie dokumentacji rozwiązań
- opracowanie i wdrożenie zasad funkcjonowania Departamentu, w tym procesów,procedur, standardów zgodnie z światowymi trendami
- promowanie produktów firmy, uczestnictwo w działaniach sprzedażowych w zakresie rozwijanych produktów
- Wykształcenie wyższe - preferowane kierunkowe (informatyka, zarządzanie)
- Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, w kierowaniu dużym zespołem ludzkim (minimum 20 osób)
- Minimum 2 letnie doświadczenie w utrzymaniu lub rozwoju środowiska SAP /innych systemów wsparcia zarządzania lub minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem odpowiedzialnym za rozwój lub/i utrzymanie środowiska SAP/ innych systemów wsparcia zarządzania
- Minimum roczne doświadczenie w utrzymaniu lub rozwoju dużych systemów obsługi sprzedaży i klienta (minimum 2 mln klientów)
- Minimum roczne doświadczenie w utrzymaniu lub rozwoju aplikacji out of thebox (front office i back office)
- Doświadczenie w kierowaniu korporacyjnymi centrami kompetencyjnymi odpowiedzialnymi za rozwój rozwiązań informatycznych
- Posiada umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
- Posiada umiejętność motywowania ludzi
- Znajomość standardów dotyczących testowania oprogramowania
- Znajomość metodyki zarządzana usługami IT - ITIL®
- Znajomość metodyk zarządzania projektami: PMI® lub PRINCE2®
- Zorientowanie na cele
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów
- Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Samodzielność w działaniu oraz inicjatywa
- Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowane zadania
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Wysokie umiejętności komunikacyjne
- Gotowość do podróży służbowych
Mile widziane są:
- Ukończone studia MBA
- Doświadczenie w utrzymywaniu lub rozwoju systemów o wysokiej dostępności i systemów czasu rzeczywistego
- Elastyczne formy współpracy,
- Możliwość korzystania z karty sportowej,
- Pracę w Warszawie,
- Dostęp do najnowszych technologii telekomunikacyjnych i informatycznych.