Centrum Projektów Polska Cyfrowa poszukuje pracownika na stanowisko
Dyrektor Departamentu Finansowego
Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu
Miejsce wykonywania pracy: ul. Spokojna 13a, 01-044 Warszawa
Oferujemy:
- jasną ścieżkę rozwoju i awansu;
- szeroki zakres szkoleń;
- możliwość dofinansowania studiów podyplomowych;
- możliwość korzystania z dodatkowych benefitów (m.in. pakiet rekreacyjno-sportowy);
- udział w konferencjach branżowych;
- możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w pracy przy unikalnych projektach finansowanych ze środków unijnych, realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
- elastyczny czas pracy;
- nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji.
Główne obowiązki:
- zarządzanie zespołem Departamentu Finansowego;
- zapewnienie prawidłowej, efektywnej i terminowej realizacji zadań podległych wydziałów poprzez właściwą organizację pracy;
- zapewnienie funkcjonowania kontroli zarządczej w podległej komórce organizacyjnej i zarządzanie ryzykiem;
- nadzór na planowaniem, sprawozdawczością i rozliczaniem środków w ramach Pomocy Technicznej w ramach realizowanych programów;
- opracowanie projektów planów dochodów i wydatków CPPC, wniosków o rezerwy celowe, wniosków dotyczące przesunięć środków w planie wydatków oraz sporządzanie informacji o wykonaniu budżetu, przygotowanie projektów Wieloletniego Planu Finansowego Państwa oraz informacji o jego realizacji;
- odpowiedzialność za politykę płacową CPPC;
- odpowiedzialność za realizację projektów wdrażanych w ramach POPT i POPC.
Wymagane niezbędne kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne i co najmniej 3 letnia praktyka w księgowości;
- umiejętność zarządzania zespołem potwierdzona dotychczasowym doświadczeniem zawodowym;
- znajomość ustaw: o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych; o rachunkowości oraz aktów wykonawczych; prawo zamówień publicznych; o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- wiedza z zakresu realizacji i rozliczania projektów UE;
- dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów;
- umiejętność podejmowania decyzji;
- działanie pod presją czasu;
- bardzo dobra obsługa komputera w zakresie MS Office, a w szczególności praktyczna umiejętność obsługi programu Excel;
Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o niekaralności.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów; - kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.