Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Dyrektor Departamentu Operacji Warszawa
Dyrektor Departamentu Bankowości Cyfrowej

Dyrektor Departamentu Bankowości Cyfrowej

Fintech Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2958 dni temu

Ogłoszenie numer: 1398076, z dnia 2016-11-16

Na zlecenie naszego Klienta
poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Dyrektor Departamentu Bankowości Cyfrowej

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współtworzenie i wdrożenie strategii bankowości cyfrowej, obejmującej bankowość internetową i mobilną oraz za sprzedaż oferty banku w kanałach cyfrowych.

Kluczowe obowiązki:

  • Zapewnienie pożądanego pakietu usług i produktów bankowych oraz innowacyjnych rozwiązań funkcjonalnych i technologicznych, niezbędnych do realizacji celów biznesowych w ramach bankowości cyfrowej,
  • Rozwój procesów, produktów, narzędzi i kanałów cyfrowych mający na celu zwiększenie efektywności sprzedaży i zadowolenia klientów,
  • Zarządzanie portfelem inicjatyw w zakresie bankowości cyfrowej, w celu zapewnienie sprawnego rozwoju tego kanału sprzedaży,
  • Kształtowanie i realizowanie polityki i planów sprzedaży usług, produktów bankowych oraz zewnętrznych, zgodnie ze strategią rynkową i finansową Banku w ramach bankowości cyfrowej.
  • Współpraca z pozostałymi kanałami sprzedażowymi w celu pełnego zaspokojenia potrzeb klienta bez względu na punkt jego obsługi

Wymagania

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne (mile widziane studia MBA, podyplomowe)
  • minimum 8 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze bankowości detalicznej
  • minimum 5 – letnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim w obszarze biznesu (m.in. sprzedaż, produkty detaliczne)
  • umiejętność kreowania strategii i analitycznego myślenia w obszarze bankowości cyfrowej
  • doświadczenie w praktycznym wdrażaniu projektów z zakresu bankowości cyfrowej
  • umiejętność zarządzania portfelem projektów
  • wiedza z zakresu technik sprzedaży
  • wiedza i praktyczne umiejętności z zakresu customer experience management
  • duże kompetencje przywódcze  w zakresie zarządzania ludźmi
  • samodzielność i konsekwencja w działaniu
  • orientacje na wyniki i realizację wyznaczonych celów
  • kreatywność w myśleniu i działaniu
  • zdolności negocjacyjne i organizatorskie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.