Najnowsze oferty pracy

  • Pełnomocnik Dyrektora ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Otwock    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie infrastrukturą budowlaną i techniczną (z wyłączeniem aparatury medycznej). Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników. Organizacja i nadzór nad transportem medycznym. Organizacja i nadzór nad utrzymaniem terenu, w tym gospodarowaniem odpadami. Organizacja i nadzór...
  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Delegatury

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu
Konin
dyrektor
praca hybrydowa
1110 dni temu

Ogłoszenie numer: 5936046, z dnia 2021-11-09

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18
Ogłoszenie nr 86833 / 02.11.2021

Dyrektor Delegatury

Miejsce pracy: Konin

Nr Ref.: 107/21

 

Opis stanowiska

Liczba stanowisk 1

Wymiar etatu 1

Status nabór w toku

Miejsce prac 62-510 Konin Aleje 1 Maja 7

Ważne do 15 listopada 2021 r.

 

Czym będziesz się zajmować


Osoba na tym stanowisku:

  • Nadzoruje i zapewnia właściwą organizację i funkcjonowanie delegatury urzędu
  • Nadzoruje organizacyjne sprawy prowadzone w delegaturze z zakresu obsługi cudzoziemców, paszportów, zdrowia nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz straży łowieckiej, pod kątem prawidłowości, efektywności i terminowości realizowanych zadań
  • Kieruje pracą Oddziału Obsługi Delegatury w celu zapewnienia rzetelnej i terminowej realizacji zadań
  • Nadzoruje sprawy z zakresu bezpośredniej obsługi klientów delegatury w celu zapewnienia właściwej i kompetentnej obsługi klientów Urzędu na obszarze działania delegatury
  • Nadzoruje realizację zadań organizacyjnych i obsługi delegatury, w tym m.in. dotyczących ewidencji czasu pracy, współpracy z służbami bhp, majątku delegatury, spraw finansowych, administrowania budynkami oraz zadań wynikających z przepisów o dostępie do informacji publicznej i ochronie informacji niejawnych
  • Nadzoruje obsługę magazynów Archiwum Zakładowego w delegaturze
  • Nadzoruje realizację zadań w zakresie obsługi informatycznej delegatury, w tym m.in.: w zakresie administrowania systemami informatycznymi oraz zapewnienia bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej
  • Nadzoruje przepływ informacji wewnątrz delegatury i w kontaktach zewnętrznych oraz dba o właściwy wizerunek delegatury jako części urzędu
  • Reprezentuje wojewodę i urząd na oficjalnych spotkaniach

Wymagania

Kogo poszukujemy


Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym: minimum 1 rok w kierowaniu zespołem lub 2 lata na samodzielnym stanowisku pracy
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu Pracy oraz przepisów bhp
  • Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętności kierowania pracą zespołu
  • Umiejętność delegowania zadań
  • Umiejętność podejmowania decyzji i ponoszenie odpowiedzialności
  • Zdolność analitycznego i systemowego myślenia
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku administracja, zarządzanie, prawo; studia podyplomowe z zakresu administracji
  • Kurs z zakresu bhp dla osób kierujących pracownikami

Oferujemy

Co oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek stażowy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, udział w konferencjach, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • Praca w siedzibie Delegatury położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%

Warunki pracy

  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
  • Zadania wykonywane w siedzibie delegatury oraz na terenie województwa objętym zakresem działania delegatury
  • Parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie
  • Zagrożenie biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
  • Stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana asertywność i komunikatywność
  • Stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku biurowego
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum
  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno- biurowych
  • Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
  • Klatka schodowa szerokości 140 cm z poręczami
  • Drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
  • Budynek nie jest wyposażony w windy osobowe
  • W budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarnych są przystosowane dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia przekaż komisji rekrutacyjnej przed rozpoczęciem testu wiedzy.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
    https://www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/wzor_oswiadczen_-_nabory.pdf
  • APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE:
    www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego
  • Z uwagi na sytuację epidemiczną rekrutacja może być przeprowadzona w trybie zdalnym/on-line.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • Weryfikacja formalna ofert
  • Test wiedzy
  • Test kompetencji kierowniczych
  • Rozmowa kwalifikacyjna

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowiska kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

 

Podobne oferty

  • Pełnomocnik Dyrektora ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Otwock    praca stacjonarna
    dyrektor / kierownik/koordynator  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie infrastrukturą budowlaną i techniczną (z wyłączeniem aparatury medycznej). Organizacja i nadzór nad pracą podległych pracowników. Organizacja i nadzór nad transportem medycznym. Organizacja i nadzór nad utrzymaniem terenu, w tym gospodarowaniem odpadami. Organizacja i nadzór...
  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...