Koncentracja na Kliencie jest jednym z głównych filarów strategii naszej firmy. Jest to wspólna wizja, wspierana przez cały Zarząd i kluczowa dla dalszego rozwoju Grupy Kapitałowej Vectra.
Do poprowadzenia dalszej transformacji CX w firmie, poszukujemy
Dyrektor Customer Experience
Miejsce pracy: woj.
pomorskie
Stawiamy na nowoczesnego lidera potrafiącego mobilizować organizację poprzez stosowanie wiedzy i doświadczenia w obszarze CX, postawę ambasadora i aktywną współpracę w całej organizacji.
Twoje zadania:
- Zarządzanie poprawą wskaźników CX dla całej firmy i poszczególnych produktów (Internet, TV).
- Prowadzenie badań wskaźników CX (NPS, CSAT) we wszystkich punktach kontaktu z Klientem.
- Analityka danych i inicjatywy zmian oparte na dogłębnym zrozumieniu głosu Klienta.
- Tworzenie platformy do współpracy nad inicjatywami wspierającymi doświadczenia Klienta.
- Współtworzenie standardów obsługi łączących perspektywę Klienta z efektywnością operacyjną.
- Rozwój zespołu w obszarze CX pod kątem kompetencji.
Nasze oczekiwania:
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i zdolność do budowania kultury CX.
- Minimum 7 lat doświadczenia w CX, w tym 3 lata na stanowisku z bezpośrednią odpowiedzialnością za poprawę miar Klienckich.
- Zrozumienie branży telekomunikacyjnej.
- Innowacyjność, otwartość na rozwiązania problemów i dążenie do ciągłego doskonalenia.
Co oferujemy:
- Aktywną rolę w transformacji organizacji w kierunku większej koncentracji na Kliencie.
- Pracę w organizacji, gdzie innowacje i koncentracja na Kliencie są kluczowe dla sukcesu.
- Możliwość rozwijania kompetencji zarządczych i uczestnictwo w projektach transformacji CX.
- Nowoczesne, dobrze zlokalizowane biuro w Gdyni Orłowie: 5 minut do przystanku SKM Orłowo, 5 minut do morza.
- Dofinansowanie do karty MULTISPORT.
- Bezpłatny dostęp do parkingu podziemnego.
- Możliwość udziału w projektach wspierających lokalną społeczność.
- Preferencyjne warunki na usługi oferowane przez Vectrę.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.