Najnowsze oferty pracy

  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...
  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Kraków    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...
  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Wrocław    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Customer Experience

VECTRA S.A.
pomorskie
dyrektor
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
188 dni temu
Koncentracja na Kliencie jest jednym z głównych filarów strategii naszej firmy. Jest to wspólna wizja, wspierana przez cały Zarząd i kluczowa dla dalszego rozwoju Grupy Kapitałowej Vectra.
Do poprowadzenia dalszej transformacji CX w firmie, poszukujemy
Dyrektor Customer Experience
Miejsce pracy: woj. pomorskie
Stawiamy na nowoczesnego lidera potrafiącego mobilizować organizację poprzez stosowanie wiedzy i doświadczenia w obszarze CX, postawę ambasadora i aktywną współpracę w całej organizacji.

Twoje zadania:
  • Zarządzanie poprawą wskaźników CX dla całej firmy i poszczególnych produktów (Internet, TV).
  • Prowadzenie badań wskaźników CX (NPS, CSAT) we wszystkich punktach kontaktu z Klientem.
  • Analityka danych i inicjatywy zmian oparte na dogłębnym zrozumieniu głosu Klienta.
  • Tworzenie platformy do współpracy nad inicjatywami wspierającymi doświadczenia Klienta.
  • Współtworzenie standardów obsługi łączących perspektywę Klienta z efektywnością operacyjną.
  • Rozwój zespołu w obszarze CX pod kątem kompetencji.
Nasze oczekiwania:
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i zdolność do budowania kultury CX.
  • Minimum 7 lat doświadczenia w CX, w tym 3 lata na stanowisku z bezpośrednią odpowiedzialnością za poprawę miar Klienckich.
  • Zrozumienie branży telekomunikacyjnej.
  • Innowacyjność, otwartość na rozwiązania problemów i dążenie do ciągłego doskonalenia.
Co oferujemy:
  • Aktywną rolę w transformacji organizacji w kierunku większej koncentracji na Kliencie.
  • Pracę w organizacji, gdzie innowacje i koncentracja na Kliencie są kluczowe dla sukcesu.
  • Możliwość rozwijania kompetencji zarządczych i uczestnictwo w projektach transformacji CX.
  • Nowoczesne, dobrze zlokalizowane biuro w Gdyni Orłowie: 5 minut do przystanku SKM Orłowo, 5 minut do morza.
  • Dofinansowanie do karty MULTISPORT.
  • Bezpłatny dostęp do parkingu podziemnego.
  • Możliwość udziału w projektach wspierających lokalną społeczność.
  • Preferencyjne warunki na usługi oferowane przez Vectrę.
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez VECTRA SA, a także przekazanie tych danych Spółkom Grupy VECTRA w celu realizacji bieżącej rekrutacji. Zostałem poinformowany: o przysługujących mi prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych, o dobrowolności mojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania moich danych oraz celu ich przetwarzania”
 

Poznaj

VECTRA S.A.

Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.

Podobne oferty

  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...
  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Kraków    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...
  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Wrocław    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...