Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader for Customer Operations

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    As a Customer Service Team Leader, you become a part of our Global Shared Services in Gdansk. Here, you won’t find factory machines or farmers. Instead, you will join over 700 colleagues dedicated to supporting all of Arla with IT, HR, financial and procurement operations. Joining us, you will...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Customer Experience

VECTRA S.A.
mazowieckie
dyrektor
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
158 dni temu
Koncentracja na Kliencie jest jednym z głównych filarów strategii naszej firmy. Jest to wspólna wizja, wspierana przez cały Zarząd i kluczowa dla dalszego rozwoju Grupy Kapitałowej Vectra.
Do poprowadzenia dalszej transformacji CX w firmie, poszukujemy
Dyrektor Customer Experience
Miejsce pracy: woj. mazowieckie
Stawiamy na nowoczesnego lidera potrafiącego mobilizować organizację poprzez stosowanie wiedzy i doświadczenia w obszarze CX, postawę ambasadora i aktywną współpracę w całej organizacji.

Twoje zadania:
  • Zarządzanie poprawą wskaźników CX dla całej firmy i poszczególnych produktów (Internet, TV).
  • Prowadzenie badań wskaźników CX (NPS, CSAT) we wszystkich punktach kontaktu z Klientem.
  • Analityka danych i inicjatywy zmian oparte na dogłębnym zrozumieniu głosu Klienta.
  • Tworzenie platformy do współpracy nad inicjatywami wspierającymi doświadczenia Klienta.
  • Współtworzenie standardów obsługi łączących perspektywę Klienta z efektywnością operacyjną.
  • Rozwój zespołu w obszarze CX pod kątem kompetencji.
Nasze oczekiwania:
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i zdolność do budowania kultury CX.
  • Minimum 7 lat doświadczenia w CX, w tym 3 lata na stanowisku z bezpośrednią odpowiedzialnością za poprawę miar Klienckich.
  • Zrozumienie branży telekomunikacyjnej.
  • Innowacyjność, otwartość na rozwiązania problemów i dążenie do ciągłego doskonalenia.
Co oferujemy:
  • Aktywną rolę w transformacji organizacji w kierunku większej koncentracji na Kliencie.
  • Pracę w organizacji, gdzie innowacje i koncentracja na Kliencie są kluczowe dla sukcesu.
  • Możliwość rozwijania kompetencji zarządczych i uczestnictwo w projektach transformacji CX.
  • Nowoczesne, dobrze zlokalizowane biuro w Gdyni Orłowie: 5 minut do przystanku SKM Orłowo, 5 minut do morza.
  • Dofinansowanie do karty MULTISPORT.
  • Bezpłatny dostęp do parkingu podziemnego.
  • Możliwość udziału w projektach wspierających lokalną społeczność.
  • Preferencyjne warunki na usługi oferowane przez Vectrę.
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez VECTRA SA, a także przekazanie tych danych Spółkom Grupy VECTRA w celu realizacji bieżącej rekrutacji. Zostałem poinformowany: o przysługujących mi prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych, o dobrowolności mojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania moich danych oraz celu ich przetwarzania”
 

Poznaj

VECTRA S.A.

Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.

Podobne oferty

  • Team Leader for Customer Operations

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    As a Customer Service Team Leader, you become a part of our Global Shared Services in Gdansk. Here, you won’t find factory machines or farmers. Instead, you will join over 700 colleagues dedicated to supporting all of Arla with IT, HR, financial and procurement operations. Joining us, you will...