Uniwersytet Medyczny w Lublinie
ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektor Centrum Transferu Wiedzy (CTW)
Miejsce pracy: Lublin
Konkurs składa się z dwóch etapów:
- etap pierwszy – selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu,
- etap drugi – rozmowy kwalifikacyjne.
Główne zadania:
- organizacja pracy CTW, w tym utworzenie procedur zadań i nadzór nad ich realizacją w zakresie określonym Regulaminem dostępnym tutaj, mająca na celu komercjalizację wyników badań, a w szczególności określenie uprawnień i obowiązków pracowników CTW w zakresie negocjacji, sporządzania umów, promocji, ochrony własności intelektualnej oraz koordynacji projektów badawczo-wdrożeniowych,
- przygotowanie strategii rozwoju, rocznych planów pracy i projektu planu rzeczowo-finansowego oraz przygotowanie rocznych sprawozdań z działalności CTW,
- zabieganie o środki zewnętrzne na finansowanie CTW,
- inicjowanie realizacji nowych projektów zbieżnych z zadaniami CTW,
- reprezentowanie Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w umowach, zawieranych z zakresu zadań Centrum z podmiotami zewnętrznymi, w ramach udzielonego przez Rektora pełnomocnictwa,
- występowanie z wnioskami w sprawach dotyczących Centrum.
Wymagania kwalifikacyjne:
- Wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane ekonomiczne, prawnicze, medyczne lub farmaceutyczne,
- Umiejętności: analitycznego myślenia, ustalania priorytetów zarządzania,
- Skuteczność w realizacji dotychczasowych celów zawodowych,
- Doświadczenie w obszarach: transferu i komercjalizacji wiedzy i technologii oraz zarządzania i ochrony własności intelektualnej,
- Znajomość mechanizmów finansowych w komercjalizacji wyników badań,
- Doświadczenie we współpracy z krajowymi i zagranicznymi przedsiębiorstwami
i ośrodkami wspierającymi innowacje i komercjalizację wyników badań, - Umiejętności z zakresu analizy potencjału komercyjnego innowacyjnych rozwiązań,
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników,
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i dyspozycyjność,
- Umiejętność współpracy z otoczeniem biznesowym.
Pożądane:
- Znajomość przepisów o finansach publicznych, w tym pomocy publicznej oraz programów wsparcia ze środków krajowych lub funduszy UE,
- Znajomość organizacji i zasad funkcjonowania szkół wyższych oraz zadań uczelnianych centrów transferu technologii.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys i list motywacyjny,
- Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępny tutaj,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922) poświadczone własnoręcznym podpisem o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie z siedzibą przy Al. Racławickich 1, 20-059 Lublin, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Dane podaję dobrowolnie, posiadam również informację, iż mam prawo wglądu do treści danych, ich poprawiania i modyfikacji”.