- zarządzanie podległym zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż produktów i usług bankowych dedykowanych Małym i Średnim Przedsiębiorstwom,
- odpowiedzialność za wyniki zespołu,
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami Kluczowymi dla Banku
- Wspieranie, motywowanie i rozwój podległego zespołu
- Budowanie wizerunku Banku
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, finanse),
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem poparte sukcesami i dobrymi wynikami,
- znajomość funkcjonowania Małych i Średnich firm
- umiejętność oceny kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa prowadzącego pełną rachunkowość,
- znajomość technik sprzedaży produktów i usług bankowych
- umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych
- otwartość na wyzwania i działanie w dynamicznym środowisku pracy
- znajomość języka angielskiego
- znajomość obsługi aplikacji komputerowych
- wysoki poziom kultury osobistej
- chęć rozwoju i doskonalenia zawodowego
- prawo jazdy kategorii B.
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.