Dyrektor Biura Wsparcia i Zarządzania Jakością Sprzedaży
Departament Zarządzania Sprzedażą
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Cen/420/2018
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Zdefiniowanie i zapewnienie realizacji wysokich standardów sprzedaży oraz wysokiej jakości obsługi Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw Banku
- Nadzorowanie pracy trenerów wewnętrznych, odpowiedzialnych za szkolenia produktowe oraz procesowe sieci sprzedaży oraz weryfikowanie jakości pracy doradców, inspektorów kredytowych i specjalistów ds. obsługi
- Organizacja inicjatyw biznesowych mających na celu promowanie rozwiązań finansowych wśród przedsiębiorców
- Wdrażanie i zarządzanie rankingami i konkursami sprzedażowymi
- Współpraca z obszarem Bankowości Detalicznej odnośnie komunikacji do Centrów Biznesowych Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Oddziałów
- Współpraca z HR w zakresie opracowywania i rozwoju programów motywacyjnych dla pracowników sprzedaży
- Współpraca z Contact Center w zakresie wsparcia merytorycznego dla obsługiwanych Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
- Praca w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Balance
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 3 letnie doświadczenie w pracy w zespole wsparcia sprzedaży lub podobnym
- Znajomość specyfiki Klientów z segmentu Klienta Małych i Średnich Przedsiębiorstw będzie atutem
- Kreatywność
- Umiejętność pracy w zespole i z zespołem
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Ponadprzeciętne zaangażowanie
- Umiejętności sprawnego rozwiązywania zadań i problemów