Dyrektor Biura Prezesa

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Warszawa
dyrektor
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
2 dni temu

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Dyrektor Biura Prezesa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 001/24/BP/DB
Główne zadania:

Bezpośredni nadzór nad realizacją zadań Biura Prezesa, a w tym w szczególności nad:

  • zapewnienie wsparcia organizacyjnego dla Prezesa i Zastępców Prezesa;
  • opracowaniem i aktualizacją rocznych planów działania Agencji, monitorowania ich wykonywanie poprzez przygotowanie kwartalnych i rocznych sprawozdań z realizacji tych planów, opiniowanie projektów zarządzeń Prezesa;
  • dostarczaniem niezbędnych informacji na potrzeby przygotowania oświadczenia o stanie kontroli zarządczej;
  • opracowaniem i odpowiadaniem za wdrażanie metodologii i kultury zarządzania projektami w Agencji oraz koordynowaniem wdrażania projektów realizowanych w Agencji;
  • zapewnieniem ochrony informacji niejawnych i koordynowaniem ochrony danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa;
  • koordynowaniem udostępniania informacji publicznej w Agencji w zakresie określonym przepisami prawa;
  • zarządzaniem procesem przyjmowania, analizowania i udzielania wyjaśnień w ramach zgłoszeń kierowanych do Rzecznika Funduszy Europejskich w PARP, sporządzania informacji i raportów z podejmowanych działań, dokonywania okresowych przeglądów procedur, formułowania propozycji usprawnień oraz współpracy z Rzecznikiem Funduszy Europejskich powołanym przez właściwą instytucję zarządzającą;
  • zarządzaniem procesem skarg i wniosków na zasadach określonych w ustawie – Kodeks postępowania administracyjnego;
  • zarządzaniem informacjami w obszarze standardów jakości w Agencji;
  • prowadzeniem sekretariatu Kierownictwa Agencji;
  • prowadzeniem bazy aktów wewnętrznych Agencji w zakresie pełnomocnictw, upoważnień, zarządzeń i decyzji organizacyjnych Prezesa.
Wymagania konieczne:
  • wykształcenie wyższe magisterskie;
  • minimum 3 letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z zarządzaniem biurem lub inna jednostką wspierającą organizacyjnie Zarząd .
  • minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • znajomość regulacji prawnych związanych z działalnością Agencji;
  • zorientowanie na rezultaty i wysoką jakość pracy;
  • zdolność do jasnego i skutecznego przekazywania informacji;
  • umiejętność szybkiego identyfikowania problemów i znajdowania skutecznych rozwiązań;
  • umiejętność dostosowywania się do zmieniających się priorytetów i sytuacji kryzysowych; 
  • umiejętność motywowania, rozwijania i wspierania pracowników w osiąganiu ich celów.
Wymagania pożądane:
  • 3 letnie doświadczenia zawodowego w administracji publicznej;
  • roczne doświadczenie zawodowe przy realizacji projektów finansowanych ze środków pochodzącymi z Unii Europejskiej i innych środków pomocowych;
  • roczne doświadczenie w zarządzaniu projektami;
  • roczne doświadczenie w raportowaniu;
  • znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
Oferujemy:
  • umowę o pracę;
  • premię regulaminową;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • grupowe ubezpieczenie na życie;
  • szkolenia;
  • atrakcyjną lokalizację;
  • wydarzenia integracyjne;
  • programy socjalne.

Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.

Termin zgłoszeń: 10 lipca 2024 r.

 

Inne informacje:

  • metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy, doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
  • oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

 

Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa

Dlaczego warto?

Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.

Podobne oferty

  • Asystent Dyrektora Marketingu

    ID DROP   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   5 000 - 5 500 zł brutto/mies.
    5 dni
    Krótki opis: Poszukujemy do naszego marketingowego zespołu zorganizowanego asystenta, który będzie wspierał Dyrektora ds. Marketingu w organizowaniu pracy, utrzymywaniu kontaktów z klientami oraz koordynowaniu zadań z wykonawcami i jako wsparcie administracyjne. Doświadczenie zawodowe jest...
  • Administrative Assistant in Deputy Executive Director for Returns and Operations

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    6 dni
    Duties and tasks linked to the post: To assist in creation of advanced multimedia presentations using Microsoft tools; To summarise information for reports, presentations and meetings; To collaborate with all Units and entities on divisional level; To assist in developing promotional materials; To...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Holcim Polska S.A   Kraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
  • Asystentka zarządu

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    współpraca z różnymi działami, obsługa bieżących spraw Zarządu, analiza i negocjowanie warunków umów inwestycyjnych, rozliczanie inwestycji, ścisła współpraca z PM, obsługa programów komputerowych.