Wyższe Szkoły Bankowe to największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce. Od wielu lat kształcimy w taki sposób, aby pokazać, że możliwe jest łączenie nauki z pracą i życiem prywatnym. Niezależnie czy są to studia wyższe, podyplomowe czy szkolenia, działamy w myśl idei work-life balance.
Nasz sukces zawdzięczamy pracownikom, których zaangażowanie i profesjonalizm codziennie umacniają naszą pozycję lidera. Tworzymy zgrany zespół, a być może to stanowisko jest właśnie dla Ciebie.
Poszukujemy kandydata / kandydatki na stanowisko:
Dyrektor Biura Obsługi Studenta
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: R/20/2021
Naszym pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
- możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności,
- ciekawą i samodzielną pracę w największym polskim holdingu uczelni niepublicznych,
- możliwość skorzystania z dodatkowych świadczeń (m.in. dofinansowanie do karty multisport, pakietu medycznego, ubezpieczenie na życie),
- dodatkowe dni wolne od pracy,
- zajęcia z języka angielskiego w trakcie pracy.
Główne zadania realizowane na stanowisku:
- nadzór i organizacja pracy Biura Obsługi Studenta,
- zarządzanie podległym zespołem,
- zapewnienie jakości standardów obsługi klienta,
- realizacja polityki firmowej w zakresie obsługi studentów,
- wdrażanie strategii mających na celu podniesienie efektywności i jakości usług,
- tworzenie raportów i analiz,
- wsparcie promowania studentów i absolwentów Uczelni na rynku pracy,
- zarządzanie budżetem działu.
Poszukiwane kompetencje:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (zarządzanie, PR, marketing),
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- praktyczna znajomość obsługi Pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- komunikatywność, odpowiedzialność oraz umiejętność zarządzania zespołem,
- mile widziane doświadczenie w pracy na uczelni.