Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Biura Komunikacji

Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A.
mazowieckie, Warszawa, Konstancin-Jeziorna
praca stacjonarna
3697 dni temu

PSE S.A. poszukują kandydatów na stanowisko:


Dyrektor Biura Komunikacji

Miejsce pracy: Warszawa, Konstancin-Jeziorna
Nr Ref.: BK/D/12-14

Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
 

Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:

Zarządzanie podległym zespołem w obszarze współtworzenia realizacji i aktualizacji strategii komunikacyjnej PSE S.A. w zakresie komunikacji korporacyjnej, inwestycyjnej, sponsoringu i zarządzania marką, budowania pozytywnych relacji z interesariuszami  a w szczególności odpowiedzialność za:

  • opracowanie i realizację operacyjnych planów komunikacji dla Spółki oraz strategicznych projektów inwestycyjnych;
  • planowanie i koordynację działań związanych z komunikacją korporacyjną w Grupie Kapitałowej PSE.
  • opracowanie i realizację  planu działań sponsoringowych PSE S.A.;
  • współpracę z firmami wykonawczymi realizującymi zadania inwestycyjne na zamówienie PSE SA przy tworzeniu i realizacji Programów Komunikacji Społecznej;
  • współpracę z organami administracji rządowej, samorządowej oraz mediami w zakresie komunikacji inwestycyjnej;
  • współpracę i nadzór nad realizacją prac zleconych agencjom reklamowym;
  • działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu – tworzenie i realizacja strategii zrównoważonego rozwoju;
  • zarządzanie projektami informacyjno – promocyjnymi i PR, w tym opracowywanie wydawnictw, m.in. kwartalnika Elektroenergetyka, Raportu Rocznego, folderów i ulotek informacyjnych;
  • zarządzanie Systemem Identyfikacji Wizualnej PSE S.A. oraz zarządzanie materiałami reklamowymi;
  • współtworzenie rozwiązań i nadzorowanie działań związanych z kształtowaniem kultury korporacyjnej PSE S.A.;
  • organizacja i nadzór nad przygotowaniem konferencji, sympozjów  i forów branżowych oraz koordynacja udziału w nich przedstawicieli spółki; tworzenie rocznych budżetów Spółki w obszarze komunikacji i monitorowanie ich realizacji.
Wymagania
  • wykształcenie - wyższe kierunkowe (z zakresu komunikacji społecznej, dziennikarstwa, public relations itp.);
  • minimum 6  lat doświadczenia pracy w obszarze komunikacji, ze szczególnym naciskiem na komunikację społeczną w procesach realizacji inwestycji infrastrukturalnych oraz w obszarze public relations, zarządzania marką i sponsoringu;
  • minimum 2  lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym;
  • znajomości branży elektroenergetycznej;
  • mile widziane doświadczenie z pracy w dużych organizacjach (firma, urząd) oraz doświadczenie z pracy w branży energetycznej;
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami;
  • doświadczenie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi;
  • biegła praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B-2);
  • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • bardzo dobrze rozwinięta umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu;
  • umiejętność efektywnego działania w warunkach presji czasu.