PSE S.A. poszukują kandydatów na stanowisko:
Dyrektor Biura Komunikacji
Miejsce pracy: Warszawa, Konstancin-Jeziorna
Nr Ref.: BK/D/12-14
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
Zarządzanie podległym zespołem w obszarze współtworzenia realizacji i aktualizacji strategii komunikacyjnej PSE S.A. w zakresie komunikacji korporacyjnej, inwestycyjnej, sponsoringu i zarządzania marką, budowania pozytywnych relacji z interesariuszami a w szczególności odpowiedzialność za:
- opracowanie i realizację operacyjnych planów komunikacji dla Spółki oraz strategicznych projektów inwestycyjnych;
- planowanie i koordynację działań związanych z komunikacją korporacyjną w Grupie Kapitałowej PSE.
- opracowanie i realizację planu działań sponsoringowych PSE S.A.;
- współpracę z firmami wykonawczymi realizującymi zadania inwestycyjne na zamówienie PSE SA przy tworzeniu i realizacji Programów Komunikacji Społecznej;
- współpracę z organami administracji rządowej, samorządowej oraz mediami w zakresie komunikacji inwestycyjnej;
- współpracę i nadzór nad realizacją prac zleconych agencjom reklamowym;
- działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu – tworzenie i realizacja strategii zrównoważonego rozwoju;
- zarządzanie projektami informacyjno – promocyjnymi i PR, w tym opracowywanie wydawnictw, m.in. kwartalnika Elektroenergetyka, Raportu Rocznego, folderów i ulotek informacyjnych;
- zarządzanie Systemem Identyfikacji Wizualnej PSE S.A. oraz zarządzanie materiałami reklamowymi;
- współtworzenie rozwiązań i nadzorowanie działań związanych z kształtowaniem kultury korporacyjnej PSE S.A.;
- organizacja i nadzór nad przygotowaniem konferencji, sympozjów i forów branżowych oraz koordynacja udziału w nich przedstawicieli spółki; tworzenie rocznych budżetów Spółki w obszarze komunikacji i monitorowanie ich realizacji.
Wymagania
- wykształcenie - wyższe kierunkowe (z zakresu komunikacji społecznej, dziennikarstwa, public relations itp.);
- minimum 6 lat doświadczenia pracy w obszarze komunikacji, ze szczególnym naciskiem na komunikację społeczną w procesach realizacji inwestycji infrastrukturalnych oraz w obszarze public relations, zarządzania marką i sponsoringu;
- minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym;
- znajomości branży elektroenergetycznej;
- mile widziane doświadczenie z pracy w dużych organizacjach (firma, urząd) oraz doświadczenie z pracy w branży energetycznej;
- doświadczenie w zarządzaniu projektami;
- doświadczenie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi;
- biegła praktyczna znajomość pakietu MS Office;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B-2);
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- bardzo dobrze rozwinięta umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu;
- umiejętność efektywnego działania w warunkach presji czasu.