ITC Grupa – Polski HR Sp. z o.o. to Agencja Pracy Tymczasowej należąca do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A. Zajmujemy się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników tymczasowych w Polsce. Na rynku pracy działamy od 1999 r. i do tej pory zrekrutowaliśmy ponad 100 tys. pracowników.
ITC Grupa - Polski HR sp. z o.o. jako Agencja Pracy Tymczasowej jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8798.
W dzisiejszym świecie zdobycie i utrzymanie przez firmę wysokiej pozycji rynkowej w obliczu dynamicznych zmian na rynku pracy wymaga przemyślanego zarządzania kapitałem ludzkim oraz zaangażowanej i przygotowanej na zmiany kadry. Nasze doświadczenie, kreatywność i skuteczność przekładamy na konkretne i praktyczne rozwiązania.
Aktualnie dla swojego Klienta z branży usług pocztowych poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisko:
- odbieranie przesyłek z siedziby Inpost
- kontrola prowadzonej dokumentacji
- dostarczanie przesyłek oraz paczek do Klientów
- oddzienne rozliczanie się z przesyłek
- dokładne i terminowe raportowanie z wykonywanego zlecenia
- wykształcenie min. zawodowe
- dyspozycyjność w godz. 6-18
- chęć długofalowej współpracy
- komunikatywność
- odpowiedzialność
- uczciwość
- znajomość topografii miasta
- mile widziane doświadczenie jako listonosz
- mile widziany własny środek transportu
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie (do wyboru: gwarantowana podstawa plus premia zależna od ilości rozniesionych przesyłek lub sam akord)
- dopłata do paliwa
- niezbędne narzędzia pracy
- umowę cywilnoprawną
- profesjonalne szkolenie