- Analiza potrzeb Klientów i realizacja sprzedaży produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych,
- Aktywne pozyskiwanie Klientów wykorzystując różne kanały komunikacji (oddział, telefon, Internet), inicjowanie akcji sprzedażowych oraz budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
- Obsługa operacyjna Klientów, będziesz odpowiedzialny za przetwarzanie transakcji finansowych, zarówno bezgotówkowych, jak i gotówkowych,
- Dbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku, jako reprezentant Banku, będziesz dbał o najwyższe standardy obsługi Klienta.
- Doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą Klienta, mile widziane doświadczenie w branży finansowej. Jeśli pracowałe(a)ś wcześniej w sektorze finansowym, to jest to dodatkowy atut!
- Minimum średnie wykształcenie,
- Praktyczna umiejętność obsługi komputera i narzędzi biurowych,
- Komunikatywność oraz otwartość i pozytywne nastawienie do ludzi,
- Tolerancja na stres, a także wytrwałość w dążeniu do celu,
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju w branży finansowej.
- Zatrudnienie na umowę o pracę bez okresu próbnego: Jesteśmy zainteresowani długofalową współpracą i oferujemy stabilne zatrudnienie.
- Rozwój kariery w bankowości: Wspieramy rozwój zawodowy w dynamicznie rozwijającej się organizacji, która oferuje innowacyjne rozwiązania finansowe.
- Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientami i produktami bankowymi: Zapewniamy odpowiednie szkolenia, aby nasi pracownicy byli dobrze przygotowani do pracy.
- Atrakcyjny system premiowy: Nasz system premiowy opiera się na osiąganiu celów indywidualnych i zespołowych, rozliczanych w cyklu miesięcznym.
- Współpraca z energicznym i ambitnym zespołem: Satysfakcja naszego Klienta jest priorytetem, dlatego pracujemy razem jako zespół.
- Rozwój w świecie bardziej Velo: Nasze wartości to otwartość, zaufanie i rzetelność. Przedsiębiorczość jest w naszym DNA
- Zielony klimat: Za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo!
- Platforma wellbeingowa: Dostęp do webinarów, podcastów, ćwiczeń relaksacyjnych i bezpłatnych konsultacji ze specjalistami z różnych dziedzin życia.
- Programy benefitowe: Opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie i karta sportowa.
- Nauka języków obcych: Możliwość nauki języka angielskiego lub niemieckiego na platformie internetowej.
- Atrakcyjna oferta pracownicza na produkty bankowe Velo.
Poznaj
VeloBank S.A.
Zapraszamy Cię do Świata Bardziej Velo, w którym kierujemy się otwartością, przedsiębiorczością, rzetelnością a także zaufaniem.
Wartości te wspierają nas w budowaniu dynamicznej instytucji finansowej, która kładzie nacisk na innowacyjnej obsłudze klienta i dostarczaniu wyjątkowych rozwiązań finansowych. Jesteśmy pionierem w wykorzystywaniu najnowszych technologii. Dzięki podejściu eXtreme Agile, VeloBank jest w stanie szybko reagować na zmieniające się potrzeby klientów i dynamiczne warunki rynkowe. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala nam na personalizację obsługi klienta, analizę dużych zbiorów danych oraz automatyzację procesów, co przekłada się na szybsze i bardziej efektywne działanie.
Współpraca z VeloBank to nie tylko gwarancja profesjonalizmu i bezpieczeństwa, ale także dostęp do najnowocześniejszych technologii, które sprzyjają osiągnieciu celów finansowych i sukcesów biznesowych.
VeloTeam to ponad 3000 osób, które na co dzień pracują w centralach w: Warszawie, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu, Jastrzębiu Zdrój oraz w oddziałach zlokalizowanych w całej Polsce.
Dołącz do nas i miej wpływ na tworzenie Świata Bardziej Velo!