Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Doradcy Klienta

Bank Pocztowy S.A.
Częstochowa
praca stacjonarna
4804 dni temu

Bank Pocztowy S.A.

Oddział w Katowicach

Placówka BP S.A. w Częstochowie

poszukuje osoby na stanowisko:


Doradcy Klienta

Miejsce pracy: Częstochowa

Nr Ref.: DK/CZ/05

Główne zadania osoby zatrudnionej to:

  • nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi Klientami indywidualnymi
  • i pozyskiwanie ich dla Banku,
  • współpraca z partnerami biznesowymi: developerami, pośrednikami, agencjami nieruchomości,
  • diagnozowanie potrzeb oraz oczekiwań Klientów w zakresie oferty Banku,
  • aktywna sprzedaż produktów bankowych,
  • przyjmowanie oraz weryfikacja wniosków i innych dokumentów składanych przez Klientów,
  • obsługa jednostki samorządu terytorialnego,
  • organizacja przedsięwzięć zmierzających do zwiększenia sprzedaży w zakresie rachunków, depozytów i kredytów konsumenckich.

Zainteresowani jesteśmy osobą o następującym profilu:

  • wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe,
  • min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych,
  • wiedza na temat zagadnień z dziedziny finansów i bankowości,
  • umiejętność sprzedaży oraz pozyskiwania nowych Klientów,
  • profesjonalizm i wytrwałość w dążeniu do celu.

Wybranej osobie oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • motywacyjny system wynagradzania,
  • szkolenia umożliwiające rozwój zawodowy,
  • pakiet socjalny, opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami, spełniającymi podane kryteria.

Ogłaszający zastrzega prawo potwierdzenia sporządzenia przez wystawiających załączonych do CV pisemnych referencji.

Do dokumentów należy dołączyć następujące oświadczenia:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

Oświadczam, że podczas procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Bank Pocztowy S.A., na stanowisko Opiekun Klienta przekazałem/łam Bankowi, działającemu jako pracodawca informacje dotyczące mojego wykształcenia, oraz doświadczenia zawodowego, które zgodne są ze stanem faktycznym i znajdują potwierdzenie w posiadanych przeze mnie dokumentach. Nadto oświadczam, że przyjmuję do wiadomości, że w przypadku ujawnienia braku zgodności danych osobowych podanych przeze mnie w procesie rekrutacyjnym z przedłożonymi dokumentami potwierdzającymi wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe, Bank Pocztowy S.A. zastrzega prawo uchylenia się od skutków swojego ewentualnego oświadczenia woli co do zawarcia umowy o pracę, jako złożonego pod wpływem błędu wywołanego przez kandydata, poprzez złożenie przez niego fałszywych informacji, tj. zgodnie z art 84 kc w związku z art. 300 kp."

Oferty nie zawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.
 

Poznaj

Bank Pocztowy S.A.

Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.

Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.