Ogłoszenie numer: 125963, z dnia 2010-12-22
Bank Pocztowy S.A.
poszukuje osoby na stanowisko pracy z funkcją:
Doradcy ds. Klienta Detalicznego
Miejsce pracy: Warka
Opis stanowiska
- sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i dotychczasowych Klientów przy wykorzystaniu możliwości rynku lokalnego, - organizowanie procesu sprzedaży oferty Banku dla Klientów, - budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą Klientów, - kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku, poprzez formę i sposób obsługi Klientów, - prowadzenie aktywnych i różnorodnych działań marketingowych, wspomagających proces sprzedaży, - operacyjna obsługa Klientów.
Wymagania
- wykształcenie średnie (preferowane wyższe), - znajomość lokalnego rynku, - umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych kontaktów interpersonalnych, - bardzo dobra organizacja pracy własnej, - umiejętność samodzielnego i szybkiego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania niestandardowych problemów w relacjach z Klientami, - umiejętność działania pod presją czasu, - dodatkowym atutem będzie znajomość produktów i regulacji bankowych oraz doświadczenie w pracy z gotówką.
Oferujemy
- możliwość szkoleń rozwijających kompetencje i pogłębiających wiedzę, - narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.