Mellon Poland Sp. z o.o. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom, instytucjom finansowym i sektorowi publicznemu. Dynamicznie zdobywamy rynki, co przyniosło nam światowe uznanie i prestiżowe nagrody. Nasza firma to 16 spółek w 11 krajach. W Polsce istniejemy od 2006 roku i zatrudniamy już ponad 1000 pracowników. Wierzymy, że nasz sukces to nasza kadra, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby umożliwić Ci pracę, która rozwinie Twoje pasje i wykorzysta Twoje talenty. Każdego dnia wspieramy Twój rozwój i Twoją innowacyjność, zapewniając Ci nowe cele i nowe wyzwania.
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
- Komunikatywność i motywacja do pracy,
- Odpowiednie podejście do Klientów i Współpracowników,
- Dobra dykcja,
- Dyspozycyjności min. 0,5 etatu, najchętniej pełny,
- Mile widziani studenci zaoczni kierunków finansowych lub osoby, które wiążą swoją przyszłość z bankowością oraz osoby 50+,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center lub w sprzedaży bezpośredniej.
- Ciekawe projekty,
- Stabilność zatrudnienia – oferujemy zarówno umowy zlecenia, jak i umowy o pracę,
- Pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze,
- Pakiet socjalny - m.in. karty sportowe, lekcje języka angielskiego,
- Szkolenia - zapewniamy szkolenia z technik sprzedaży, produktów bankowych, uczymy odpowiedniego podejścia do Klienta. Dajemy możliwość rozwoju i awansu,
- Elastyczny grafik - praca w pełnym lub niepełnym wymiarze,
- Dobrą atmosferę, nowoczesne otoczenie, dogodną lokalizację.