TSL jest prywatną firmą powstałą w 2006 roku. Od początku 2007 roku podstawowym zakresem naszej działalności jest świadczenie usług transportowych w zakresie materiałów niebezpiecznych, głównie gazów płynnych (propan, butan, LPG). Obecnie specjalizujemy się także w transporcie paliw płynnych, chemii, płynnych artykułów spożywczych oraz gazów technicznych.
Współpracujemy z naszymi Klientami zarówno na podstawie długoterminowych umów ramowych jak i jednorazowych zleceń. W spółce można porozumieć się w 3 językach obcych - angielskim, rosyjskim oraz niemieckim. Dzięki temu firma zapewnia profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie. W firmie TSL każdego miesiąca flota pokonuje 1 500 000 - 1 700 000 km transportując tysiące ton ładunków. Mamy świadomość, że inwestycje w nowoczesny tabor wpływają nie tylko na bezpieczeństwo podczas transportu, ale również podczas załadunku, przeładunku i rozładunku paliw. Naszym celem jest ciągła optymalizacja kosztów transportu. Dlatego wykorzystujemy tylko nowoczesne, lekkie cysterny, których eksploatacja pozwala na obniżenie kosztów przewozów. Podczas kompletowania floty bierzemy również pod uwagę stan polskich dróg i do transportu używamy pojazdów, które posiadają dodatkowe wzmocnienia, zabezpieczające zarówno zbiornik, jak i elementy nośne cysterny.
Misją przedsiębiorstwa TSL Sp. z o.o. jest świadczenie najwyższej jakości usług w zakresie logistyki i transportu materiałów niebezpiecznych oraz kreowanie skutecznych rozwiązań transportowych, które stanowią o pełnej satysfakcji naszych klientów. Wytyczone cele realizujemy poprzez profesjonalizm, zaangażowanie oraz nieustanne doskonalenie stosowanych przez nas form współpracy. Wykorzystując posiadaną wiedzę i doświadczenie staramy się dostarczać przemyślane rozwiązania, które są wysoko oceniane przez naszych klientów i partnerów biznesowych.We współpracy zawsze stawiamy na dobre relacje i wzajemny szacunek, dlatego postępujemy według zasady "fair play". Dążymy do tego, by każdy klient miał poczucie, iż decydując się na usługi firmy TSL Sp. z o.o. dokonał właściwego wyboru.
- Znajomość technologii napraw, eksploatacji i budowy pojazdów ciężarowych
- Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych
- Samodzielność w działaniu oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Umiejętność szybkiego uczenia się i współpracy w zespole
- Zaangażowanie w prowadzone sprawy
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
- Wykształcenie min. średnie (preferowane mechaniczne)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w zakresie obsługi Klienta
- Profesjonalna i kompleksowa obsługa Klientów serwisu mechanicznego w oparciu o obowiązujące procedury - umawianie zleceń serwisowych, określenie zakresu i terminu wykonanych prac, informowanie Klienta o przebiegu prac
- Przygotowywanie dokumentacji technicznej i rozliczanie zleceń
- Kontrola jakości prowadzonych napraw w ustalonym zakresie
- Aktywna współpraca z innymi pracownikami przy realizacji powierzonych celów
- Realizacja programów serwisowych