Marka Oknoplast wyznacza trendy w zakresie innowacyjności, wysokich parametrów technicznych i oferowanej trwałości, a linie produktów zdobywają uznanie Klientów oraz nagrody branżowe. Konstrukcje aluminiowe Aluhaus – to wysoka estetyka i komfort użytkowania połączone z nowoczesnym wzornictwem i precyzją.
Oknoplast to firma polska o międzynarodowym zasięgu. Jesteśmy jedną z największych firm produkcyjno-handlowych w Polsce, zatrudniamy ponad 1500 pracowników a nasz zakład produkcyjny w Ochmanowie k. Krakowa zajmuje powierzchnię czterdziestu tysięcy metrów kwadratowych. Jesteśmy liderem w swojej branży z wizją ciągłego, dynamicznego rozwoju. U nas decyzje podejmowane są lokalnie a pracownicy mają możliwość kształtowania przyszłości firmy. Naszymi atutami są uznana marka i wysoka jakość produkowanych wyrobów. Wytwarzamy okna, drzwi i rolety o niepowtarzalnym designie i transparentnej jakości. Proces obsługi sprzedaży prowadzony jest przez ponad 100 osobowy zespół wykwalifikowanych Doradców technicznych i Specjalistów ds. obsługi klienta, którzy na co dzień współpracują z klientami w różnych językach obcych: niemieckim, francuskim, włoskim etc.
W związku z dynamicznym rozwojem DZIAŁU OBSŁUGI SPRZEDAŻY poszukujemy osoby na stanowisko:
- Profesjonalna obsługa Klientów - partnerów handlowych z rynku niemieckiego poprzez merytoryczną weryfikację i uzgadnianie nadesłanych zamówień, kontrolę zgodności zamówień w systemie informatycznym, stały kontakt w kwestiach możliwości technologicznych produktu oraz rozpatrywania zgłoszeń serwisowych
- Kompleksowe doradztwo techniczno-handlowe w zakresie potrzeb Klienta oraz opracowanie zapytań ofertowych, także w konsultacji z uczestnikami procesu realizacji
- Rozpisywanie zamówień w systemie informatycznym oraz przekazywanie do planowania produkcji
- Stała weryfikacja poprawności danych w systemie informatycznym, w tym zgodności z ofertą oraz cennikiem
- Pracę w firmie będącej liderem w zakresie rozwoju produktu, która jest społecznie i ekologicznie odpowiedzialna;
- Ciekawą i rozwojową pracę umożliwiającą budowanie relacji z klientem;
- Możliwość rozwoju zawodowego dzięki szerokiemu pakietowi szkoleń;
- Rozwój kompetencji językowych poprzez codzienną pracę w j.niemieckim;
- Rynkowe wynagrodzenie;
- Przyjazne środowisko pracy w tym dostęp do szerokiego pakietu benefitów (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie kart sportowych itd.)
- Zachowanie równowagi praca-życie;
- Możliwość pracy w trybie home-office (1 dzień w tygodniu)
- Pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa - dobry i zgrany zespół to dla nas priorytet
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Min. dobra znajomość j. niemieckiego
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość obsługi komputera
- zmysł techniczny
- Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista