Kim jesteśmy?
Smart Solutions Polska sp. z o.o. (nr KRAZ 22394) to spółka należąca do Smart Solutions Recruitment, jednej z największych i najszybciej rozwijających się agencji zatrudnienia na terenie Wielkiej Brytanii. Działając w innowacyjny i przemyślany sposób oferujemy naszym klientom usługi „szyte na miarę”. Marka Smart Solutions to 12 lat doświadczenia na rynku rekrutacyjnym, 300 pracowników administracyjnych i managerów zapewniających płynne funkcjonowanie naszej organizacji, ponad 5000 pracowników tymczasowych pracujących dla naszych klientów każdego dnia oraz 100 milionów funtów obrotu stanowiących gwarancję naszej stabilności finansowo – ekonomicznej.
Smart Solutions Recruitment poszukuje kandydatów na stanowisko Doradcy Technicznego CS do dynamicznie rozwijającej się firmy z branży budowlanej.
Obowiązki:
- Doradztwo technologiczne na rzecz kluczowych klientów / inwestorów / generalnych wykonawców oraz współpraca z ich działami technicznymi i kierownictwem.
- Przeprowadzanie instruktażu aplikacyjnego na miejscu wbudowania produktów oraz nadzór nad zachowaniem reżimów technologicznych dla wybranych klientów i inwestycji.
- Współpraca z architektami, projektantami, rzeczoznawcami w zakresie doboru prawidłowych rozwiązań technologiczno - produktowych z portfolio CS.
- Przygotowanie opracowań technologicznych dotyczących stosowania produktów firmy zgodnie z wymaganiami, normami, standardami oraz z uwzględnieniem dobra firmy.
- Współpraca z Działem Handlowym w zakresie opracowania, promowania i wdrażania kompleksowych ofert technologiczno - handlowych.
- Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących produktów z portfolio CS, przeprowadzanie rozpoznania w terenie, tworzenie analiz, opinii i ekspertyz oraz nadzór nad ewentualnymi działaniami naprawczymi.
- Współpraca z krajowymi i zagranicznymi oddziałami firmy w zakresie pozyskiwania wiedzy technicznej niezbędnej do rozwoju sprzedaży produktów oraz ich prawidłowej aplikacji.
- Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych, nowych produktów i sposobów aplikacji oraz systematyczny transfer tej wiedzy do pracowników Działu CS oraz wybranych aplikatorów.
- Pozyskiwanie i analiza informacji dotyczących sytuacji w branży budowlanej, planowanych i realizowanych inwestycjach, kierunków rozwoju branży chemii budowlanej w tym działań konkurencji, trendów i wymagań stawianych produktom
- Prowadzenie dokumentacji (w tym raportowanie w CRM) dotyczącej współpracy z klientami w zakresie wspólnych projektów, korespondencji, reklamacji i wszelkich istotnych działań.
- Przygotowywanie prezentacji, pokazów, referatów, artykułów, notatek prasowych i wystąpień promujących rozwiązania technologiczne i produktowe firmy.
- Przeprowadzanie prezentacji i szkoleń dla bieżących i potencjalnych klientów firmy, dla firm działających w branży budowlanej, a także szkoleń wewnętrznych dla pracowników firmy.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe budowlane lub pokrewne techniczne.
- 2-3 lata na stanowisku Technik Zastosowań lub pokrewne w branży chemii budowlanej.
- Praktyczna wiedza z zakresu chemii budowlanej.
- Umiejętność prowadzenia szkoleń.
- Zdolności oraz predyspozycje techniczne/manualne.
- Umiejętności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, prowadzenie prezentacji, nawiązywanie kontaktów.
- Mile widziane osoby z doświadczeniem w sprzedaży / aplikacji produktów z sektora posadzek i izolacji przemysłowych.
Oferujemy:
- Pracę zdalną/w terenie w dynamicznie rozwijającej się firmie, na stabilnych warunkach (UoP)
- Lunch pass (sodexo)
- Karta multisport
- Ubezpieczenie na życie płatne przez Pracodawcę
- Opieka medyczna w LUX MED pakiet VIP z dedykowanym opiekunem
- Używanie auta służbowego do celów prywatnych
- Nauka języka angielskiego
- ZFŚŚ (dofinansowanie do urlopu, do wypoczynku dla dzieci, zapomogi, Mikołajki, Święta)
- Dofinansowanie do okularów
- Roczne premie zgodne z wewnętrznymi zasadami