Nasza firma powstała w 2010 roku zajmującą się głównie: skupem i sprzedażą płodów rolnych, komponentów rolnych, nawozów, środków ochrony roślin oraz materiału siewnego. Spółka jest częścią grupy Agrofert a.s. Od 2021 roku zajmujemy się również sprzedażą i dystrybucją AdBlue. W 2022 roku poszerzyliśmy działalność o nowy dział – Farmtec a.s, zajmujący się kompleksową obsługą inwestycji w rolnictwie – od projektu do modernizacji lub budowy fermy bydła czy biogazowni rolniczej. 1 lipca 2022 roku Spółka Agrofert Polska pozyskała nowe powierzchnie magazynowe poprzez zakup elewatorów w Jasienicy Dolnej oraz w Maciejowicach.
Miejsce pracy:
Praca zdalna / hybrydowa. Łódzkie, Podlaskie, Mazowieckie
- Wizyty na gospodarstwach rolnych, nastawionych na hodowlę bydła mlecznego i mięsnego.
- Doradztwo i wsparcie rolnika w bieżących problemach.
- Planowanie pracy i raportowanie wyników.
- Przygotowywanie ofert handlowych.
- Budowanie relacji z klientami opartych o partnerską współpracę.
- Nadzór nad inwestycjami, pracą firm montażowych, serwisowych oraz budowlanych.
- Wyjazdy zagraniczne do siedziby firmy FARMTEC w Czechach.
- Doświadczenie w sprzedaży artykułów rolnych pod kątem bydła mlecznego i mięsnego.
- Mile widziana znajomość AutoCAD.
- Mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu projektów budowlanych lub technologicznych.
- Gotowość do nauki i zdobywania nowych doświadczeń.
- Prawo jazdy kat. B.
- Szkolenie oraz wsparcie merytoryczne Centrali FARMTEC.
- Możliwość pracy z domu (HOME-OFFICE).
- Samochód do użytku służbowego i prywatnego.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pracę międzynarodowej firmie o dużym potencjale rozwoju.
- Atrakcyjny system wynagradzania.
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz osobistego.
- Miłą atmosferę w pracy.
- Pakiet medyczny oraz grupowe ubezpieczenie na życie.