Firma Budmech od ponad 20 lat jest wiodącym dostawcą szeregu rozwiązań systemowych dla wybranych segmentów sektora budowlanego. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klienta od etapu planowania, aż po realizację projektu, oferując nie tylko dobór, wycenę i sprzedaż materiałów, ale również fachowe doradztwo techniczne oraz szkolenia branżowe. Współpracuje z największymi producentami w Polsce i na świecie.
Siłą naszej organizacji są ludzie w niej zatrudnieni, dlatego inwestowanie w ich rozwój jest elementem strategii naszego przedsiębiorstwa. Zdobyta wiedza oraz indywidualne podejście do kontrahenta przekłada się na silną i ugruntowaną pozycję na rynku oraz satysfakcję Klientów.
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym obszarze
- doradztwo techniczne w zakresie oferowanego asortymentu (wykładziny obiektowe)
- kompleksowe przygotowywanie prezentacji handlowych i ofert
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami
- monitorowanie rynku i działań konkurencji
- analiza i dobór rozwiązań w zakresie oferowanego asortymentu
- aktywne uczestnictwo w tworzeniu strategii sprzedaży
- realizacja wyznaczonych planów sprzedaży
- bieżące raportowanie swojej pracy
- posiadanie min. 2 - letniego doświadczenia w pracy na stanowisku handlowym w branży budowlanej
- doświadczenie w obsłudze inwestycji
- utrzymywanie wysokich standardów obsługi Klientów
- motywacja i zaangażowanie
- proaktywne nastawienie na realizację założonych celów
- prawo jazdy kat. B - praca o charakterze mobilnym
- wykształcenie wyższe – preferowane inżynierskie
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- stabilne warunki zatrudnienia
- atrakcyjny system wynagrodzenia uwzględniający zaangażowanie i wyniki pracy
- narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
- dostęp do programów szkoleniowych
- karta MultiSport
- opieka medyczna
- udział w cyklicznych imprezach sportowych z drużyną Budmech Strong