Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy osoby na stanowisko:
Doradca Techniczno – Handlowy
Nr ref.: DTH/MSL/02
Zadania:
- doradztwo techniczne dla drukarni (sitodruk, tampodruk, rotograwiura, druk cyfrowy)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
- przygotowywanie i aktualizacja ofert
- przyjmowanie zamówień oraz aktywny udział w spotkaniach handlowych
- prowadzenie negocjacji biznesowych z osobami decyzyjnymi
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
- strategiczne planowanie działań sprzedażowych
- raportowanie do przełożonego
Wymagania:
- minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B
- mile widziane doświadczenie związane z branża poligraficzną (agencja reklamowa, drukarnia, itp.)
- znajomość zagadnień poligraficznych (sitodruk, tampodruk, rotograwiura, druk cyfrowy)
- wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe komunikacyjne i organizacyjne
- inicjatywa i zaangażowanie w wykonywanie codziennych obowiązków
- kreatywność myślenia
- niestandardowe podejście do pozyskiwania klienta
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – dodatkowy atut
- prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazdu
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wynagrodzenie dwuskładnikowe (podstawa + prowizja bez ograniczenia)
- narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód)
- wsparcie merytoryczne (miesięczne szkolenie przygotowujące do samodzielnej pracy)