Chcesz rozwijać się zawodowo w stabilnym i nowoczesnym środowisku pracy? Jeśli od pracy oczekujesz czegoś więcej, daj sobie szansę i aplikuj! Dołącz do Ramirent S.A. - Najlepszego Miejsca Pracy 2019 nagrodzonego przez Great Place to Work® w Polsce!
Jesteśmy największym w Polsce i czołowym na rynkach europejskich dostawcą innowacyjnych rozwiązań w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego, podnośników, kontenerów, rusztowań oraz podestów roboczych. Obok wynajmu wysokiej jakości, renomowanego sprzętu bez operatora, oferujemy powiązane z nim usługi dodatkowe, takie jak doradztwo techniczne, serwis oraz transport. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 2000 roku.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Obszar obsługi techniczno-handlowej: Tarnów i woj. małopolskie
- Wynajem sprzętu budowlanego na powierzonym obszarze i koordynowanie procesu wynajmu (analiza potrzeb klientów, doradztwo techniczne, dostawa i odbiór maszyn do/od klientów)
- Kompleksowa obsługa klientów B2B np. na placu budowy (przygotowywanie ofert wynajmu, negocjowanie i kontraktowanie warunków współpracy, prowadzenie rozmów handlowych)
- Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów oraz aktualizacja dotychczasowej bazy danych klientów
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej współpracy z klientem
- Samodzielne planowanie, organizowanie i zarządzanie swoim czasem pracy
- Bieżąca współpraca z innymi zespołami (m.in. firmami podwykonawczymi) zaangażowanymi w proces realizacji zlecenia, biurem obsługi, serwisem oraz działami centralnymi Spółki
- Realizacja celów sprzedażowych
- Dbałość o wysoką jakość obsługi klientów i dobry wizerunek firmy
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w dziedzinie sprzedaży B2B, profesjonalnej obsłudze klienta
- Prawo jazdy kat. B
- Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe)
- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office)
- Umiejętność ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy
- Samodzielność w działaniu, zaangażowanie, ambicja, orientacja na wyniki
- Pozytywne nastawienie i poczucie humoru
- Znajomość branży budowlanej
- Uprawnienia do obsługi wózków widłowych
- Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Prawo jazdy kat. B+E
- Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności: podstawa + prowizja (chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe brutto – uwzględnij to w CV)
- Pełne wdrożenie do pracy i wsparcie ze strony zespołu
- Nowoczesne narzędzia pracy: smartfon, laptop oraz samochód służbowy z możliwością użytkowania również w celach prywatnych
- Fun z wykonywanej pracy i niepowtarzalną atmosferę pracy
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach
- Bogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną Medicover dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, nagrody i bonusy, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku, zniżki na wynajem maszyn i urządzeń będących w ofercie firmy)