Chcesz pracować w branży HVAC?
Być może jesteś specjalistą, którego szukamy!
Nasze wolne stanowiska to Twoje możliwości! Jeśli chcesz się rozwija, osiągać wyniki w międzynarodowej firmie, pomóc w rozwoju branży HVAC i sprawić, by życie ludzi stało się wygodniejsze, z przyjemnością powitamy Cię w zespole Aklima Polska.
Doradca Techniczno-Handlowy / Pompy Ciepla, Rekuperacja, Wentylacja
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
LISTA UMIEJĘTNOŚCI
- Umiejętność nawiązywania, budowania i utrzymywania kontaktów
- Zdolności komunikacyjne
- Zdolność do szybkiego uczenia się i przyswajania nowych informacji
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysoka samodyscyplina i motywacja do pracy
- Proaktywne podejście oraz umiejętność rozwiązywania problemów
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
- Umiejętność pracy pod presją i radzenia sobie ze stresem
ZADANIA
- dobór urządzeń oraz przygotowania ofert techniczno - handlowych dla firm instalacyjnych, dla produktów będących w ofercie firmy,
- utrzymywanie i budowanie relacji ze wszystkimi uczestnikami procesu sprzedażowego
- nadzór i odpowiedzialność za pozyskaną bazę firm instalacyjnych ( sprzedaż, dostawa, monitoring należności),
- sprzedaż i doradztwo techniczne w zakresie produktów i rozwiązań będących w ofercie firmy (pomy ciepła, centralne wentylacje, systemy sterowania, akcesoria i inne ),
- realizacja wyznaczonych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) planów i celów sprzedażowych (obrót, marża, zyskowność, plany sprzedażowe)
- nadzór nad procesem realizacji zamówień,
- udział w targach i wydarzeniach firmowych,
- udział w wewnętrznych szkoleniach,
- negocjowanie warunków transakcji,
- ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami,
- realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem (zamówienia, umowy, rozliczenia) zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami,
- reprezentacja firmy AKLIMA wobec konkretnego, indywidualnego klienta,
- utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami
- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (pozyskiwanie nowych klientów),
- przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy
WYMAGANIA
- studia (w trakcie lub ukończone)
- gotowość do przyswojenia szerokiej wiedzy technicznej
- samodzielność i umiejętność organizacji pracy
- wysoka samodyscyplina i motywacja do pracy
- odpowiedzialność oraz nastawienie na osiąganie założonych celów
- kreatywność oraz inicjatywa w rozwoju biznesu
- sprawne posługiwanie się pakietem biurowym MS Office
OFERUJEMY:
- sprzęt służbowy (laptop, telefon)
- dostęp do najnowszych produktów i technologii HVAC
- możliwość realnego rozwoju w strukturach firmy
- atrakcyjne szkolenia
- forma zatrudnienia umowa zlecenie
- atrakcyjny system bonusowy
- biuro w centrum Mokotowa (metro , przystanek tramwajowy , kolejka)