Obszar działania: Północno - wschodnia Polska
Forma współpracy: Umowa o pracę
Twoje zadania na stanowisku:
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż domieszek chemicznych do producentów betonu;
- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz zarządzanie relacjami z Klientami w celu utrzymania długofalowej współpracy;
- Opracowanie rozwiązań produktowych dla Klientów;
- Udział w próbach technologicznych w zakładach produkcyjnych Klientów;
- Opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla Klientów, negocjacje oraz finalizowanie umów sprzedaży, nadzór nad realizacją umów;
- Monitorowanie i analiza rynku (aktualnych i planowanych projektów budowlanych, potencjalnych Klientów, poczynań konkurencji);
- Minimalizacja poziomu należności od obsługiwanych Klientów;
- Efektywna współpraca z innymi pionami firmy w celu realizacji założonych wyników finansowych.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w sprzedaży produktów / usług budowlanych / technologii betonu) – min 2 lata;
- Preferowane wykształcenie wyższe techniczne, znajomość technologii betonu,
- Doświadczenie w sprzedaży B2B mile widziane;
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym;
- Czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych na wyznaczonym terenie kraju;
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office;
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów;
- Orientacja na Klienta i umiejętności budowania długofalowych relacji;
- Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu;
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy;
- Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań;
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia;
- Samochód służbowy (w tym do użytku prywatnego);
- Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in.:
- prywatna opieka medyczna LUX MED dla Ciebie i Twojej rodziny,
- karty sportowe FitProfit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych,
- ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny,
- dostęp do platformy MyBenefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach,
- dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki,
- jeżeli jesteś Rodzicem gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą.
- dofinansowanie do okularów,
- programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie,
- atrakcyjny system nagród: nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku.
- Zapewniamy bezpieczeństwo
- Koncentrujemy się na Klientach
- Pracujemy jako jeden zespół
- Działamy Uczciwie
- Wspieramy innowacje
- Budujemy różnorodność
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania