Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Obecnie dla naszego Klienta- importera i dystrybutora urządzeń elektrotechnicznych, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Co możesz zyskać:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dwuskładnikowy system wynagradzania - podstawa oraz premie
- Niezbędne narzędzia pracy
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość pracy zdalnej
- Realny wpływ na rozwój firmy
- Samodzielną i ciekawą pracę w małej firmie, w której panuje serdeczna atmosfera
Będziesz odpowiadać za:
- Sporządzanie ofert techniczno-handlowych dla bieżących i pozyskanych Klientów
- Obsługę zamówień/kontraktów od oferty do fakturowania, oraz obsługę dostaw i wysyłek
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
- Wyszukiwanie nowych Klientów, branż oraz zastosowań produktów
- Organizację targów, reklamy oraz wysyłanie mailingów
Od Ciebie oczekujemy:
- Samodzielności i systematyczności w działaniu oraz bardzo dobrej organizacji i planowania pracy własnej
- Chęci do pracy
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (zarówno w mowie jak i w piśmie) - minimum B2
- Doświadczenia zawodowego związanego z obsługą Klientów biznesowych i sporządzaniem oraz negocjowaniem ofert handlowych
- Znajomość branży elektrotechnicznej będzie dużym atutem