Jeżeli motoryzacja to Twoja wielka pasja i chcesz dołączyć do firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, żeby wspólnie z nami dalej ekspansywnie zdobywać rynek poprzez swoje działania - to jesteś Osobą, której szukamy!
W związku z rozwojem działu, uruchamiamy kolejny projekt rekrutacyjny.
Oferujemy zatrudnienie na stanowisku:
Doradca Klienta w serwisie to osoba zajmująca się kalkulacją zleceń, wyceną usług, nadzorem nad jakością, zakresem i terminowością napraw oraz profesjonalną obsługą Klientów. Obowiązkiem pracownika jest omówienie usługi serwisowej oraz poinformowanie klienta o przewidywanych kosztach i czasie usługi. Osoba na tym stanowisku powinna czuwać nad przebiegiem pracy uzgodnionej w zleceniu i sprawdzić, czy prawidłowo zostały wykonane wszystkie przewidziane czynności. Do obowiązków doradcy należy również wydanie samochodu Klientowi po wykonaniu pełnej usługi.
- aktywny udział w budowaniu zasad funkcjonowania działu serwisu w tym doskonalenie procesów jakości obsługi
- pełne zaangażowanie w proces sprzedaży usług serwisowych
- kreowanie i wdrażanie pomysłów dotyczących akcji promocyjnych
- nadzór nad poprawnością wykonanych prac serwisowych
- efektywne zarządzanie czasem pracy podległych mechaników
- reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętność pracy pod presją czasu
- wysoka kultura osobista
- praktyczna wiedza z zakresu budowy i funkcjonowania samochodów osobowych
- orientacja na wyniki
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętne wyznaczanie priorytetów w działaniu
- prawo jazdy kat. B
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- gotowość do współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej po okresie próbnym
- możliwość rozwoju zawodowego oraz pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie
- specjalistyczne szkolenia
- pracę zmianową: 07:00-15:00/ 11:00-19:00 + co druga sobota 07:00-15:00