Jeżeli motoryzacja to Twoja wielka pasja i chcesz dołączyć do firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, żeby wspólnie z nami dalej ekspansywnie zdobywać rynek poprzez swoje działania - to jesteś Osobą, której szukamy!
W związku z rozwojem działu, uruchamiamy kolejny projekt rekrutacyjny.
Oferujemy zatrudnienie na stanowisku:
Doradca Klienta w serwisie to osoba zajmująca się kalkulacją zleceń, wyceną usług, nadzorem nad jakością, zakresem i terminowością napraw oraz profesjonalną obsługą Klientów. Obowiązkiem pracownika jest omówienie usługi serwisowej oraz poinformowanie klienta o przewidywanych kosztach i czasie usługi. Osoba na tym stanowisku powinna czuwać nad przebiegiem pracy uzgodnionej w zleceniu i sprawdzić, czy prawidłowo zostały wykonane wszystkie przewidziane czynności. Do obowiązków doradcy należy również wydanie samochodu Klientowi po wykonaniu pełnej usługi.
- aktywny udział w budowaniu zasad funkcjonowania działu serwisu w tym doskonalenie procesów jakości obsługi,
- pełne zaangażowanie w proces sprzedaży usług serwisowych,
- kreowanie i wdrażanie pomysłów dotyczących akcji promocyjnych,
- nadzór nad poprawnością wykonanych prac serwisowych,
- efektywne zarządzanie czasem pracy podległych mechaników,
- reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek.
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętności komunikacyjne,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista,
- praktyczna wiedza z zakresu budowy i funkcjonowania samochodów osobowych,
- orientacja na wyniki,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętne wyznaczanie priorytetów w działaniu,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- gotowość do współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej po okresie próbnym.
- możliwość rozwoju zawodowego oraz pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- specjalistyczne szkolenia,
- korzystne rabaty dla wszystkich Pracowników.