JASZPOL Sp z o.o. to jedna z największych łódzkich firm motoryzacyjnych oferującą swe usługi już od 20 lat !! Wykwalifikowany i zaangażowany personel oraz doskonałe wyposażenie techniczne sprawiają, że firma jest w stanie spełnić wszelkie wymagania klienta przez cały okres eksploatacji pojazdu: od momentu doboru pojazdu, finansowania zakupu, serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego do czasu przyjęcia używanego pojazdu w rozliczeniu i wymiany na nowy.
Opis stanowiska:
Profesjonalna obsługa klienta w dziale mechanicznym serwisu samochodowego składająca się z procesu zarówno umówienia klienta poprzez nadzór nad terminowością wykonania naprawy przez podległych mechaników jaki i na obsłudze klienta w zgodzie ze standardami marki na finalnym wydaniu pojazdu klientowi kończąc.
Oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego;
- wysokiej kultury osobistej;
- silnej motywacji do pracy;
- umiejętności nawiązywania pierwszego kontaktu i budowania partnerskich relacji z klientami;
- umiejętności planowania i samodyscypliny w skutecznej realizacji działań;
- odporności na stres;
- umiejętności obsługi komputera ( środowisko Windows, pakiet MS Office);
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
- znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- ciekawą i stabilną pracę w renomowanej firmie motoryzacyjnej;
- możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych;
- bezpośredni kontakt z nowinkami technicznymi;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- dostęp do obszernego pakietu szkoleń;
- pracę w ambitnym i kompetentnym zespole.
Niech List motywacyjny rozpocznie Twój proces rekrutacji.