Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Dla Naszego Klienta firmy z branży motoryzacyjnej poszukujemy osoby na stanowisko:
Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- utrzymywanie telefonicznego kontaktu handlowego między Klientami a Centrum Części Zamiennych,
- przyjmowanie zamówień od klientów i doradztwo w zakresie dodatkowych części
- przedstawianie i promowanie aktualnych ofert handlowych
- poszukiwanie rozwiązań technicznych lub alternatyw w przypadku wyczerpania zapasów lub braków
- doradztwo klientom w zakupie części i akcesoriów
- aktualizowanie dokumentacji technicznej i handlowej
- rozpatrywanie reklamacji
- informowanie klientów (o terminach dostaw, rezultacie analizowanych kwestii spornych) oraz komunikowanie czasu oczekiwania w przypadku wznowienia produktów brakujących
- dbanie o stałe zwiększanie poziomu satysfakcji klientów
Wymagania:
- wykształcenie zawodowe mechaniczne
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego zdobytego w serwisie części zamiennych
- znajomość technoligii motoryzacyjnych
- pozytywne nastawienie do Klienta
- swoboda w kontaktakcie telefonicznym
- komunikatywność
- odpowiedzialność
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16; 9-17
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
- po okresie próbnym system premiowy
- pracę dla prestiżowej marki motoryzacyjnej
- miłą atmosferę pracy
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.