Loading Systems to jedna z wiodących europejskich marek, pionier i lider w swojej branży. Od ponad 50 lat dba o sprawne funkcjonowanie efektywnego łańcucha dostaw klientów. Specjalizuje się w produkcji, montażu i serwisie kompletnych systemów przeładunkowych – bram przemysłowych, ramp, uszczelnień, stołów nożycowych oraz innych zaawansowanych technologii, urządzeń i akcesoriów zapewniających wysoką wydajność pracy i poprawiających bezpieczeństwo w strefie przeładunku.
Poszukujesz ciekawej, pełnej ambitnych wyzwań, mobilnej pracy w jednej z największych branż i chciałbyś aby Twoja kandydatura wzięła udział w tym procesie rekrutacji?
W związku z rozwojem struktur firmy aktualnie rekrutujemy na stanowisko:
- Jest pierwszym punktem kontaktu klienta z firmą w sprawach obsługi serwisowej
- dba o utrzymanie wysokiej jakości usług, aby pomóc w rozwiązywaniu problemów związanych z naprawami i wymianą sprzętu
- dba o prawidłową jakość obsługi i koordynuje działania serwisu
- współpracuje z Działem Sprzedaży w celu zapewnienia Klientom właściwej opieki serwisowej
- koordynuje zamówienia i dostawy części potrzebne do wykonywanych zleceń
- planuje działania i raportuje wyniki w systemach funkcjonujących w firmie
- reprezentuje profesjonalnie markę oraz wartości Loading Systems, aktywnie promuje najwyższe standardy obsługi
- wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane techniczne
- doświadczenie w działach serwisu w branżach technicznych stanowić będzie dodatkowym atutem,
- łatwość w prowadzeniu rozmów i utrzymaniu korzystnych relacji z klientami
- dobra organizacja pracy własnej, obowiązkowość, punktualność, samodzielność
- wysoka kultura osobista
- praktyczna znajomość pakietu aplikacji biurowych MS Office: Word, Excel, PowerPoint
- doświadczenie w pracy z systemami CRM, ERP będą dodatkowym atutem
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- umowę o pracę
- wsparcie merytoryczne, szkolenia
- perspektywę rozwoju
- Ubezpieczenie grupowe
- Prywatną Opiekę Medyczną