Zakres głównych obowiązków:
-
kompleksowa obsługa Klientów Banku oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów z segmentu Klienta Detalicznego
-
samodzielna realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
-
rozwijanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku
-
sprzedaż produktów bankowych
-
obsługa transakcyjno - kasowa
-
minimum rok doświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze Klienta Indywidualnego w branży finansowej
-
wiedza z zakresu finansów oraz dobra znajomość produktów bankowości detalicznej
-
doświadczenie we współpracy z lokalnymi pośrednikami będzie dodatkowym atutem
-
komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z Klientem
-
umiejętności sprzedażowe
-
wysoka kultura osobista
-
umiejętność pracy w zespole
-
samodzielność i inicjatywa w działaniu
-
odporność na stres
-
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki związane z ekonomią i finansami)
-
umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
-
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
-
kurs kasjerski - mile widziany