Grupa 4Life Direct rozszerzyła swoją działalność na Europę w 2009 roku i obecnie posiada biura w Polsce, RPA, na Węgrzech i w Wielkiej Brytanii. Dzięki zaangażowaniu i skupieniu się na rozwoju mamy godną pozazdroszczenia reputację za formę prowadzenia naszej działalności i zostaliśmy uznani za światowych liderów w sprzedaży direct ubezpieczeń na życie.
ROZPOCZNIJ SWOJĄ KARIERĘ Z NAMI!
- Nie musisz zakładać własnej działalności gospodarczej;
- Zyskujesz stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju zawodowego;
- Zdobywasz doświadczenie w najlepszym Call Centre w Europie i na świecie w 2012 i 2013 roku;
- Podnosisz swoje kompetencje przez specjalnie zaprojektowany program szkoleniowy zakończony uzyskaniem licencji KNF;
- Zyskujesz możliwość rozwoju zawodowego i finansowego;
- Otrzymujesz stałe indywidualne wsparcie ze strony przełożonych w atmosferze współpracy i partnerstwa;
- Na Twoje wynagrodzenie składa się podstawa oraz system bonusowy.
- Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w systemie direct;
- Udzielanie adekwatnych informacji klientom;
- Zarządzanie bazą danych;
- Współpraca z innymi działami firmy;
- Realizacja celów sprzedażowych;
- Spełnianie standardów jakości obsługi klienta.
- Zdolność efektywnego badania potrzeb klienta oraz doświadczenia w telefonicznej prezentacji produktów;
- Umiejętność nawiązywania relacji z klientem;
- Doświadczenie w branży call centre lub obsłudze klienta;
- Niekaralność.
Poznaj
4Life Direct sp. z o.o.
Jesteśmy agencją ubezpieczeniową, istniejemy na rynku polskim od 2009 roku i pośredniczymy w sprzedaży prostych i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie. Od 2020 roku współpracujemy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali Życie S. A. Polski oddział ma swoje biuro w Warszawie przy ul. Chmielnej 132/134.
W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy unikalny model biznesowy, wyróżniający się wyjątkową strategią kontaktu z Klientem. Pomagamy zainteresowanym osobom uzyskiwać potrzebne informacje i podejmować przemyślane decyzje przy wyborze ubezpieczeń na życie. Cały proces zakupu ubezpieczenia przebiega zdalnie, a Klient może się ubezpieczyć bez wychodzenia z domu. Zaufanie i satysfakcja Klientów są dla nas najważniejsze