Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Doradca Klienta
Miejsce pracy: Gryfino
Nr Ref.: 2/Sz
Do zadań pracownika będzie należeć:
- aktywne pozyskiwanie klientów w placówce pocztowej oraz poza jej terenem,
- realizacja nałożonych planów sprzedażowych,
- diagnozowanie potrzeb klientów w zakresie dostępnej oferty, w tym aktywny crosseling oferowanych produktów,
- dobór i prezentacja pożądanego dla danego klienta zestawu produktów i usług z ofert dostępnej za pośrednictwem Pocztowych Stref Finansowych,
- aktywne nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami i pozyskiwanie ich dla Poczty Polskiej S.A,
- pozyskiwanie, współpraca oraz sprzedaż produktów i usług finansowych i ubezpieczeniowych klientom detalicznym poprzez Zakłady Pracy o obniżonym ryzyku,
- współpraca z komórkami wewnętrznymi Poczty Polskiej S.A w zakresie realizacji planów sprzedaży oraz obsługi i pozyskiwania klientów,
- posprzedażowa obsługa klientów w zakresie oferty produktowej.
- wykształcenia średniego,
- umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowej znajomości pakietu Ms Office,
- doświadczenia w sprzedaży, nastawienia na realizację wyznaczonych celów,
- umiejętności profesjonalnej obsługi klienta,
- łatwości nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji,
- wysokiej orientacji na klienta, skuteczności w dążeniu do rezultatów,
- komunikatywności, dobrej organizacji pracy własnej.
- umowę o pracę na okres próbny,
- pracę na pełen etat w jednozmianowym systemie w godz. 9.00 – 17.00,
- pracę pełną wyzwań,
- możliwość zdobycia bogatego doświadczenia,
- możliwość samodzielnej pracy,
- atrakcyjny system wynagradzania,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Inne oczekiwania:
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość lokalnego rynku usług bankowych i ubezpieczeniowych,
- wiedza z zakresu produktów bankowych i ubezpieczeniowych.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym