Ogłoszenie numer: 294851, z dnia 2013-07-19
Bank BPH oferuje swoje produkty i usługi Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz Klientom korporacyjnym. Bogata oferta Banku zawiera m.in.: kredyty, w tym gotówkowe i hipoteczne, konta osobiste, rachunki oszczędnościowe i depozytowe oraz karty kredytowe. Bank BPH prowadzi również działalność w zakresie zintegrowanych usług maklerskich, bankowości skarbowej oraz zarządzania aktywami poprzez spółkę zależną BPH TFI.
Bank BPH jest obecny na polskim rynku od ponad 20 lat. Jest spółką publiczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od 2009 roku jest Laureatem prestiżowego Programu Inwestor w Kapitał Ludzki - wyróżnienia dla wiodących firm w zakresie zarządzania i inwestowania w kapitał ludzki.
Bank BPH wchodzi w skład GE Capital EMEA, jednej z największych w regionie instytucji finansowych obsługujących klientów korporacyjnych i detalicznych w ramach światowej korporacji General Electric, która zatrudnia około 300 000 osób w ponad 100 krajach. Stanowimy globalny i zróżnicowany zespół, wyróżniający się pasją i chęcią podejmowania największych wyzwań. Obecność GE w wielu dziedzinach gospodarki oraz dostęp do najnowocześniejszych technologii sprawia, że pracownicy GE mogą zrealizować w naszej organizacji karierę, o jakiej zawsze marzyli.
W naszej codziennej pracy kierujemy się zasadami fair play. Chcemy być postrzegani jako Bank nr 1 pod względem zaufania i fair play w stosunku do Klientów, Pracowników, Interesariuszy i Społeczności, wśród których działamy.
Aktualnie do Placówki Partnerskiej Banku BPH poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Doradca Klienta
Miejsce pracy: mazowieckie, Mińsk Mazowiecki
Opis stanowiska
- Sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i istniejących Klientów
- Kompleksową obsługę klientów w zakresie prowadzenia kont i rachunków bankowych
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów dbając jednocześnie o wysoki poziom obsługi
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, poprzez formę i sposób obsługi Klientów
- Prowadzenie aktywnych i różnorodnych działań marketingowych wspomagających proces sprzedaży
Wymagania
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Doświadczenie w pracy związane z obsługą Klienta w obszarze sprzedaży w instytucji finansowej
- Umiejętność budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientem
- Komunikatywność
- Znajomość obsługi komputera i programów biurowych (Word, Excel)
- Dobra organizacja pracy własnej
- Nastawienia na realizacje celów
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy
- Szeroką ofertę szkoleń umożliwiających zdobywanie nowych kompetencji
- Możliwość kształtowania własnej kariery i zdobywania doświadczenia w dużej instytucji finansowej