Doradca Klienta
Centrum Korporacyjne
Miejsce pracy: Toruń
Nr oferty: DCK/1/2018p
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Zarządzanie portfelem Klientów Korporacyjnych – obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych
- Aktywna sprzedaż produktów bankowych - samodzielnie i we współpracy ze Specjalistami Produktowymi
- Doradztwo w zakresie finansowania działalności bieżącej i inwestycyjnej Klientów Korporacyjnych (przygotowywanie aplikacji kredytowych, bieżący monitoring kredytów i sytuacji finansowej Klientów)
- Dbałość o stałe podnoszenie jakości obsługi Klientów oraz odpowiedzialność za podnoszenie ich satysfakcji zgodnie ze standardami przyjętymi w Banku
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne
- Wiedza z zakresu analizy ekonomiczno-finansowej firm
- Znajomość technik sprzedaży i umiejętności w zakresie prowadzenia negocjacji
- Umiejętność budowania i podtrzymywania trwałych i efektywnych relacji z Klientami
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Komunikatywność i samodzielność
- Nastawienie na osiąganie bardzo dobrych wyników; dobra organizacja własnej pracy
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Prawo jazdy kat. B