Ogłoszenie numer: 117616, z dnia 2010-10-12
ContactPoint Spółka z o.o.
Outsourcing Call Center ContactPoint jest jedną z wiodących, outsourcingowych firm call center / contact center w Polsce. Specjalizuje się w realizacji projektów związanych z telesprzedażą, telefoniczną obsługą klienta i wsparciem kampanii marketingowych poprzez contact center.
Firma powstała w celu wdrożenia i utrzymywania najwyższych międzynarodowych standardów jakości obsługi klienta w contact center na polskim rynku usług outsourcingowych.
Doradca Klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę Klientów jak i pozyskiwanie nowych Klientów.Wymagania
Poszukujemy osób: * komunikatywnych * uśmiechniętych * ze znajomością obsługi komputera * z poprawnością wypowiedzi * mile widziane doświadczenie w obsłudze KlientaOferujemy
W zamian gwarantujemy: * stabilne zatrudnienie wg stałej stawki godzinowej + system prowizyjny * elastyczne godziny pracy – Sam ustalasz swój grafik pracy!!! * kompleksowe szkolenia przed rozpoczęciem pracy jak również w trakcie jej wykonywania * możliwość rozwoju zawodowego jak również osobistego.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.