Doradca Klienta w BZ WBK ze znajomością j. migowego – Contact Center
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: DKMIG/03/2016_Poz
Jesteśmy trzecią siłą sektora bankowego w Polsce, częścią międzynarodowej Grupy Santander, jednej z największych grup finansowych świata i największej instytucji finansowej w strefie euro.
Tworzymy zgrany zespół złożony ze wspaniałych ludzi. Chcemy się rozwijać z Tobą, dlatego proponujemy Ci pracę na pełen etat – w Centrum Bankowości Telefonicznej.
Centrum Bankowości Telefonicznej to najlepszy początek kariery w bankowości, przyjazna atmosfera, ciągły rozwój i świetna wizytówka na przyszłość.
Przekonaliśmy Cię? Pamiętaj, że u nas masz jak w banku:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pakiet szkoleń (w tym płatne od pierwszego dnia szkolenie adaptacyjne),
- opiekę medyczną,
- pakiet benefitów,
- atrakcyjny system premiowy + nagrody w konkursach,
- możliwość awansu,
- pracę blisko centrum w nowoczesnym budynku.
Zastanów się jeszcze, czy...
- masz minimum średnie wykształcenie,
- posługujesz się językiem migowym poświadczonym certyfikatem,
- posiadasz umiejętność redagowania tekstów,
- możesz pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-19:00,
- masz dobrą prezencję,
- dobrze radzisz sobie z pakietem MS Office,
- posiadasz nienaganną dykcję i swobodę wypowiedzi,
- masz doświadczenie w obsłudze Klienta,
- działasz z energią i zaangażowaniem
Nie czekaj – aplikuj! Oto Twoje przyszłe zadania:
- obsługa Klientów za pośrednictwem kanałów: video, czat, social media, e-mail,
- budowanie dobrych relacji z Klientami,
- współpraca z innymi zespołami wewnątrz jednostki oraz innymi jednostkami w Banku,
- kreowanie pozytywnego wizerunku Banku,
- realizacja zadań sprzedażowych.