Miejsce pracy: Wałbrzych
Rodzaj umowy: umowa o pracę
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi i profesjonalnego wsparcia klientów zamożnych Bankowości Osobistej PKO Banku Polskiego
- budowanie i rozwijanie własnego portfela klientów poprzez pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie z nimi trwałych relacji
- identyfikowanie potrzeb klientów dotyczących inwestowania, oszczędzania, kredytowania, przygotowywanie indywidualnych ofert i proponowanie rozwiązań z szerokiej palety produktów Banku i Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego
- monitorowanie i odpowiedzialność za realizację indywidualnego planu sprzedażowego
- wykształcenia wyższego lub średniego
- min. roku doświadczenia zawodowego w bezpośredniej obsłudze klienta w instytucji finansowej
- motywacji do stałego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- umiejętności rozpoznawania potrzeb Klientów i budowania trwałych relacji
- wiedzy z zakresu finansów i bankowości
- nastawienia na osiąganie celów przy zachowaniu wysokich standardów działania - orientacja na wynik
- umiejętności skutecznej komunikacji, negocjowania, prezentacji
- komunikatywności, umiejętności współpracy w zespole, łatwości w nawiązywaniu kontaktów, zaangażowania, empatii, pewności siebie i wysokiej kultury osobistej
- prawa jazdy kat. B
- posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie przeciwko życiu i zdrowiu, przeciwko wymiarowi sprawiedliwości, przeciwko ochronie informacji, przeciwko wiarogodności dokumentów, przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi lub za przestępstwo skarbowe zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o pośrednictwie ubezpieczeniowym (z późn. zm.)
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.