Zakres głównych obowiązków:
-
kompleksowa obsługa Klientów Banku oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów z segmentu Klienta Zamożnego
-
rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku
-
samodzielna realizacja indywidualnych planów sprzedażowych oraz przychodowych
-
sprzedaż produktów bankowych
-
obsługa transakcyjno-kasowa
-
minimum 3-letnie, poparte sukcesami sprzedażowymi, doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu oraz obsłudze Klientów Indywidualnych w branży finansowej
-
bardzo dobra znajomość produktów bankowości detalicznej (w tym również produktów rynku kapitałowego)
-
doświadczenie we współpracy z lokalnymi pośrednikami
-
komunikatywność oraz umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientem
-
umiejętności analityczne oraz sprzedażowe
-
wysoka kultura osobista
-
umiejętność pracy w zespole
-
samodzielność i inicjatywa w działaniu
-
odporność na stres
-
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki związane z ekonomią i finansami)
-
umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
-
prawo jazdy kat. B
-
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
-
kurs kasjerski – mile widziany