Jeśli klienci są entuzjastycznie nastawieni do Twoich kompetencji i życzliwości na długo po kontakcie z Tobą, to TELUS International jest idealnym miejscem dla Ciebie. To wyjątkowy talent, aby sprawić, by ludzie czuli, że są w dobrych rękach. Jeśli szukasz pracy w obsłudze klienta o najlepszej jakości, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Poszukujemy aktualnie osób na stanowisko:
Praca zdalna, hybrydowa lub z biura
Jako część naszego zespołu będziesz odpowiadać na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii. Będziesz szukać informacji i udzielać pomocy w takich tematach, jak zmiana dostawcy energii elektrycznej, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur.
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie.
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie.
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się.
- Możliwość pracy w biurze lub zdalnie (na terenie Polski).
- Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację.
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami.
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe.
- Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię.
- Dodatkowe kursy i szkolenia online.
- Dofinansowanie do okularów.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z biegłą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1).
- Podstawowe znajomości branży energetycznej mile widziane, ale niekonieczne.
- Bardzo dobra obsługa komputera; multitasking.
- Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center mile widziane.
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole.
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.