Jeśli klienci są entuzjastycznie nastawieni do Twoich kompetencji i życzliwości na długo po kontakcie z Tobą, to TELUS International jest idealnym miejscem dla Ciebie. To wyjątkowy talent, aby sprawić, by ludzie czuli, że są w dobrych rękach. Jeśli szukasz pracy w obsłudze klienta o najlepszej jakości, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Poszukujemy aktualnie osób na stanowisko:
Praca zdalna, hybrydowa lub z biura
Jako część naszego zespołu będziesz odpowiadać na telefoniczne i pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii. Będziesz szukać informacji i udzielać pomocy w takich tematach, jak zmiana dostawcy energii elektrycznej, płatności na konto i zapytania dotyczące faktur.
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie.
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie.
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się.
- Możliwość pracy w biurze lub zdalnie (na terenie Polski).
- Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację.
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami.
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe.
- Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię.
- Dodatkowe kursy i szkolenia online.
- Dofinansowanie do okularów.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z biegłą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1).
- Podstawowe znajomości branży energetycznej mile widziane, ale niekonieczne.
- Bardzo dobra obsługa komputera; multitasking.
- Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center mile widziane.
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole.
Poznaj
TELUS Digital
Who are we? Competence Call Center member of TELUS Digital a multilingual provider of digitally-enabled customer experience and IT solutions. After merging with Competence Call Center, the company has more than 10,000+ team members across Europe and 50,000+ worldwide. Competence Call Center member of TELUS Digital empowers customer experience innovation through digital enablement, spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first. The company's solutions cover customer experience, digital transformation, IT lifecycle, advisory and digital consulting, risk management, and back-office support. Fueling any stage of company growth, TELUS Digital partners with some of the world’s most disruptive brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality. The company serves clients in over 50 languages. Our Gdańsk location was founded in 2014 and since that time, we are offering workplaces for many different positions. You can learn more below.