- Obsługa klienta dla lidera innowacji w branży tytoniowej
- Zarządzanie komunikacją przez połączenia, maile i chaty
- Rozwijanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami
- Tworzenie i oferowanie dopasowanych rozwiazań
- Informowanie o produkcie/usłudze, zarządzanie problemami i reklamacjami
- Precyzyjne wprowadzanie danych
- Niemiecki na poziomie C1, angielski B1-B2
- Umiejętność budowania relacji z klientem
- Doskonałe umiejętności sprzedażowe i doświadczenie w obsłudze klienta
- Aktywne słuchanie, dokładność, obsługa Windows i MS Office
- Cały etat, umowa o pracę
- 7000 zł brutto + bonus 700 zł
- Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w soboty
- Szkolenia, możliwość pracy zdalnej
- Pakiet benefitów, program rozwoju
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Concentrix
Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.
Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.
Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.
Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin.