Doradca Klienta z funkcją Kasjera
Lokalizacja: Wałbrzych
Nr ref.: 2300480
Dzięki Nam zyskasz:
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach globalnej, dynamicznie rozwijającej się organizacji;
- 4 tygodniowe szkolenie wdrażające w pracę Doradcy Klienta w naszym Banku, a w nim szkolenia: sprzedażowe, produktowe, narzędziowe, proceduralne, systemowe i inne;
- Możliwość indywidualnej współpracy z Coachem;
- Wsparcie Mentora w pierwszych miesiącach pracy;
- Atrakcyjny pakiet benefitowy: m. in. prywatną opiekę medyczną, świadczenia świąteczne i wiele innych;
- Możliwość dofinansowania do karty multiport/multibilet, wypoczynku;
- Ubezpieczenie NNW i na życie;
- Atrakcyjny system wynagrodzeń w tym premię uzależnioną od indywidualnych wyników;
- Możliwość udziału w: konkursach sprzedażowych, inicjatywach promujących zdrowy tryb życia, rozwój zawodowy, licznych akcjach wolontariackich, szkoleniach poszerzających Twoją wiedzę, umiejętności i horyzonty.
Czym będziesz się zajmować?
- Sprzedażą produktów i usług bankowych dla nowych i dotychczasowych klientów Banku;
- Budowaniem i utrzymywaniem długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami;
- Realizacją celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku;
- Dbaniem o wysoką jakość sprzedaży i obsługi klienta w oddziale Banku;
- Obsługą operacji i transakcji gotówkowych w oddziale;
- Działaniami marketingowymi wspierającymi proces sprzedaży;
- Kształtowaniem pozytywnego wizerunku Banku na lokalnym rynku.
Jesteśmy przekonani, że Twoje zalety to:
- Doświadczenie w sprzedaży produktów bankowości detalicznej lub/i innych produktów finansowych;
- Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe;
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu długofalowych relacji biznesowych;
- Inicjatywa i kreatywność w pozyskiwaniu klientów;
- Orientacja na osiąganie wyników i wysoka motywacja do pracy;
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy i wysoka kultura osobista;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Minimum średnie wykształcenie;
dlatego nie zwlekaj i dołącz do Nas już dziś!
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie wykonywanie czynności agencyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o pośrednictwie ubezpieczeniowym (jedn. tekst Dz. U. 2014 poz. 1450), dlatego rozpatrywane będą wyłącznie zgłoszenia od kandydatów spełniających warunki określone w art. 9 ust. 1, pkt. 1-4 tejże ustawy, a w momencie zawarcia umowy o pracę z Bankiem BPH konieczne będzie przedłożenie aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego oraz dokumentu potwierdzającego wykształcenie.