Dlaczego warto pracować w Banku BPH? Jesteśmy nowoczesną instytucją finansową, która dzięki swojej innowacyjności i doświadczeniu cieszy się zaufaniem Klientów już od ponad 20 lat. Dzisiejszy kształt naszego Banku jest wynikiem niedawnego połączenia z GE Money Bankiem. Bank BPH jest spółką publiczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Siedzibą prawną Banku BPH jest Kraków, biuro centrali znajduje się w Warszawie, a główne centra operacyjne w Gdańsku i Krakowie. Wykorzystujemy nasze mocne strony w takich obszarach, jak: kredyty gotówkowe, karty kredytowe, depozyty i rachunki bieżące oraz obsługa SME i bankowość korporacyjna. Cechuje nas pasja, wyobraźnia i ambicja.
Wielkie jest piękne – przekonaj się! Jeśli interesuje Cię praca w organizacji, gdzie relacje z Pracownikami i Klientami, pasja i dążenie do rozwoju są wyznacznikiem codziennego działania – dołącz do nas!
Kogo szukamy? Wiedza i doświadczenie są istotne, ale od osób pragnących dołączyć do naszego zespołu oczekujemy, aby praca była ich pasją, którą pragną rozwijać. Wierzymy, że ludzie są najważniejsi w organizacji. Wszystko zaczyna się od ludzi, dzięki nim rośniemy, rozwijamy się i osiągamy sukces. Dlatego dążymy do tego, by każdy Pracownik był doceniany za swoją pracę oraz miał silne poczucie, że jego działania wpływają na całą organizację. Staramy się zapewnić Pracownikom nieustanny rozwój. O wyjątkowości naszej organizacji świadczy jej kultura organizacyjna; dynamizm, entuzjazm i otwartość na zmiany, innowacyjność, troska o przyjazne i partnerskie stosunki w pracy oraz nasza wiedza i doświadczenie. Jeśli jesteś osobą otwartą na zmiany, wierzysz w swoje możliwości i wytrwale dążysz co celu wyślij swoją aplikację!
Aktualnie do Placówki Partnerskiej Banku BPH poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Sprzedaż produktów i usług bankowych
- Kompleksową obsługę klientów w zakresie prowadzenia kont i rachunków bankowych
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów dbając jednocześnie o wysoki poziom obsługi
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Wykształcenia średniego lub wyższego
- Doświadczenia w obsłudze klienta
- Umiejętności budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientem
- Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej
- Dobrej znajomości obsługi komputera i programów biurowych (IE, MS-Office)
- Znajomości branży finansowej
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług finansowych
- Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie
- Kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy
- Szeroką ofertę szkoleń umożliwiających zdobywanie nowych kompetencji
- Możliwość kształtowania własnej kariery i zdobywania doświadczenia w dużej instytucji finansowej